کد خبر : 1989343 | 04 دی 1402 ساعت 04:11 | 45.1K بازدید | 20 دیدگاه

طعنه تیم دسته یکی به قهرمانی منچسترسیتی (عکس)

ساوتهمپتون با یادآوری برتری فصل گذشته مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه، به قهرمانی اخیر شاگردان پپ گواردیولا در جام باشگاه‌های جهان، طعنه زد.

طعنه تیم دسته یکی به قهرمانی منچسترسیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساوتهمپتون چند روز پس از قهرمانی منچسترسیتی در جام باشگاه‌های جهان به میزبانی عربستان سعودی، به این باشگاه لیگ برتری طعنه زد.

شاگردان پپ گواردیولا در فینال این مسابقات به مصاف فلومیننزه برزیل رفتند و با نتیجه 4-0 برنده شدند تا به پنجمین جام سال 2023 دست پیدا کنند.

پس از این موفقیت حساب رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر همراه پوستری نوشت: "ما همه آن‌ها را به دست آوردیم، ما خیلی چیزها را بردیم!"

با این حال، ساوتهمپتون، تیم چمپیونشیپی، به سرعت دست به کار شد و با عکسی از سکو مارا در حال شادی پس از گل مقابل منچسترسیتی نوشت: "تقریبا".

1970783

این شادی گل به دور یک چهارم نهایی فصل گذشته جام اتحادیه اشاره دارد که در آن بازی ساوتهمپتون موفق شده بود با نتیجه 2-0 منچسترسیتی را شکست دهد.

اگر سیتی در آن بازی برنده می‌شد، در نیمه نهایی با نیوکسل یونایتد روبرو می‌شد و امکان برگزاری دربی منچستر در فینال وجود داشت. تیم پپ گواردیولا پس از حذف مقابل نیوکسل یونایتد در دور سوم فصل جاری جام اتحادیه، امسال هم شانسی برای کسب چهارگانه در لیگ داخلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها