کد خبر : 1989349 | 03 دی 1402 ساعت 23:05 | 72.4K بازدید | 73 دیدگاه

برد بزرگ پرسپولیس با تغییر تصمیم ناگهانی یحیی

اتفاق عجیبی در بازی پرسپولیس - شمس آذر رخ داد که به نوعی عامل برد سرخ‌ها در این مسابقه شد.

برد بزرگ پرسپولیس با تغییر تصمیم ناگهانی یحیی

به گزارش "ورزش سه" بعد از اینکه پرسپولیس در شروع نیمه دوم با ریباند پنالتی از حریف قزوینی خود گل خورد و در دقیقه 62 ده نفره شد دقایق زیادی طول کشید تا یحیی گل‌محمدی دست به تعویض بزند، اما به یکباره مشخص شد قرار است چهار تغییر همزمان انجام دهد.

لحظاتی قبل از اینکه پرسپولیس به پنالتی و گل دوم خود دست یابد چهار بازی این تیم لب خط رفتند و با سرعت بخشیدن به کار در ثبت تعویض‌ها و آماده شدن تابلوها حتی دو بار تابلو بالا رفت تا دو تا از تعویض‌ها انجام شود اما به یکباره تصمیم یحیی تغییر کرد.

1970795

مشخص نشد چرا این اتفاق افتاد، اما جالب است که در همان صحنه بیرانوند هم از گل‌محمدی خواسته بود تعویض نکند.

با تغییر تصمیم یحیی پرسپولیس با همان ترکیب به بازی ادامه داد و اتفاقا دو تا از همان بازیکنانی که قرار بود لحظاتی قبل تعویض شوند پنالتی گرفتند.

سعید صادقی و نبیل باهویی که یکی از آنها پاس داد و دیگری پنالتی را گرفت، قرار بود لحظاتی قبل از آن صحنه تعویض شوند، اما در زمین ماندند تا در سرنوشت پرسپولیس در این بازی تاثیرگذار باشند.

دقایقی بعد گل‌محمدی این تغییرات را انجام داد و چهار تعویض همزمان انجام شد اما هم صادقی هم باهویی کار خود را انجام داده بودند و حالا گل‌محمدی باید خوشحال باشد که تصمیمش را تغییر داد و هر چه که باعث این تاخیر در تعویض‌ها شده در این پیروزی بزرگ و حساس نقش مهمی ایفا کرد.

دیدگاه‌ها