کد خبر : 1989476 | 04 دی 1402 ساعت 12:59 | 22.3K بازدید | 3 دیدگاه

شرایط خاص بارسا برای ستاره جدید: بازی در دو پست!

بارسلونا به دنبال جذب هافبکی است که توانایی بازی در میانه میدان و پست هافبک دفاعی را به‌صورت همزمان داشته باشد.

شرایط خاص بارسا برای ستاره جدید: بازی در دو پست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بارسا در فصل جاری باعث شده که مدیران و اعضای کادر فنی به فکر جذب بازیکن و تقویت این تیم در نیم فصل دوم باشند. 

مصدومیت چند بازیکن و خصوصا گاوی که باید نزدیک به 10 ماه دور از میادین باشد باعث شده که مدیران این باشگاه به‌صورت جدی به دنبال جذب گزینه‌ای باشند که بتواند جای خالی این بازیکن را در میانه میدان پر کند. 

اما روزنامه موندو دیپورتیوو که به این باشگاه نزدیک است خبر داده که آنها شرایط خاص دیگری را هم برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی در نظر دارند. 

1968417

بارسا به دنبال یافتن بازیکنی است که قدرت بدنی قابل توجهی داشته باشد و بتواند خلا قابل توجه به وجود آمده پس از غیبت گاوی در ترکیب این تیم را به خوبی پوشش دهد و علاوه‌بر این توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را هم داشته باشد تا به مدافعان حاضر در ترکیب هم کمک کند. 

همچنین داشتن ویژگی بازی‌سازی از خط دفاعی هم یکی از نکاتی است که بسیار مورد توجه دپارتمان جذب بازیکن و استعدادیابی بارسا قرار دارد و باید دید که در نهایت گزینه آنها برای خرید زمستانی چه بازیکنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها