کد خبر : 1989481 | 04 دی 1402 ساعت 13:17 | 33.2K بازدید | 91 دیدگاه

ژاوی:

مسی بزرگترین ورزشکار تاریخ است، نه فقط فوتبال!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، بار دیگر علاقه بسیارش به لیونل مسی که دوست نزدیکش است را نشان داد.

مسی بزرگترین ورزشکار تاریخ است، نه فقط فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی از زمان حضورش روی نیمکت بارسلونا توانست این تیم را بار دیگر به روزهای اوج برگرداند و عنوان قهرمانی رقابت‌های فصل گذشته لالیگا را هم از آن خود کرد. 

هرچند او در این فصل روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و انتقادهای بسیاری از این مربی و نحوه عملکرد تیمش در چند هفته اخیر مطرح شده که فشارها روی او را افزایش داده است اما به نظر نمی‌رسد که اتفاق بدی در انتظارش باشد. 

یکی از آرزوهای ژاوی در تابستان این بود که بتواند مسی را به بارسلونا برگرداند و تجربه حضور کنار این ستاره آرژانتینی به عنوان مربی را هم داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و او راهی اینترمیامی شد. 

1881239

با این حال، ژاوی همچنان علاقه زیادی به مسی دارد و در پاسخ به این سوال که چه کسی بزرگترین ورزشکار تاریخ است به موندو دیپورتیوو گفت: «من بسیار آدم کلاسیکی هستم، بنابراین مسی و مایکل جردن را انتخاب می‌کنم.»

او همچنین درباره سال جدید میلادی اظهار داشت: «آرزویم برای سال 2024 و همچنین صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این باشگاه سلامتی، صلح و موفقیت ورزشی برای تمامی باشگاه، خصوصا در رشته فوتبال است. 

امیدوارم که برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. از نظر ورزشی، ما می‌خواهیم بیشترین تعداد جام ممکن را به دست آوریم. این درست است که ما سال گذشته سال خوبی داشتیم اما این اهداف را برای امسال هم داریم. من از سال 2024 می‌خواهم که حداقل به اندازه 2023 خوب باشد.»

دیدگاه‌ها