کد خبر : 1989514 | 04 دی 1402 ساعت 14:56 | 65K بازدید | 51 دیدگاه

کنایه مارسلو به ستاره سیتی: تازه یک‌بار قهرمان شدی!

مارسلو پس از جنجال جک گریلیش در فینال جام باشگاه‌های جهان، به این بازیکن انگلیسی منچسترسیتی کنایه زد.

کنایه مارسلو به ستاره سیتی: تازه یک‌بار قهرمان شدی!

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو، مدافع سابق رئال مادرید، به جنجال پس از پایان بازی فینال جام باشگاه‌های جهان وارد شد تا به جک گریلیش کنایه بزند.

منچسترسیتی در فینال این رقابت‌ها با نتیجه 4-0 فلومیننزه را شکست داد و به پنجمین عنوان فصل دست پیدا کرد. در پایان بازی بین بازیکنان دو تیم درگیری عجیبی شکل گرفت.

فلیپو ملو و کایل واکر، بازیکن منچسترسیتی درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند و جک گریلیش تلاش داشت این دو بازیکن را از هم جدا کند.

ملو اعلام کرد که گریلیش در جریان بازی برای او کری می‌خوانده اما هافبک انگلیسی تاکید کرد که چنین کاری انجام نداده است.

1971026

حالا مارسلو در این مورد صحبت کرده و به گریلیش کنایه زده که اگر به جای او 4 قهرمانی در جهان دست پیدا می‌کرد، چه رفتاری از خود بروز می‌داد.

مارسلو به CazéTV گفت: "هر کس هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد. من کاری ندارم، نمی‌گویم درست است یا غلط. در این رقابت او یک جام برده و من 4 مرتبه قهرمان شدم. من می‌دانم که کسب 4 عنوان به این شکل چقدر دشوار است. هر کس هر کاری که می‌خواهد انجام می دهد."

مارسلو 35 ساله با رئال مادرید در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد.

او در مورد اینکه آیا او با شادی تیم‌هایی که قهرمان می‌شود مخالف است یا خیر، گفت: "بازی در زمین انجام می‌شود. من در مورد کسانی که این کار را می‌کنند به‌صورت بد یا خوب صحبت نمی‌کنم. فوتبال همین است. تو برنده شدی و حق داری که خوشحال باشی."

دیدگاه‌ها