کد خبر : 1989574 | 04 دی 1402 ساعت 18:34 | 5.1K بازدید | 12 دیدگاه

احمدی: شاید جو خوب انزلی باعث گل نزدن بازیکنان می‌شود

ملوان رقیب تیم‌های بالای جدولی است

هافبک ملوان می‌گوید تیمش دوست دارد با بالای جدولی‌ها در رقابت‌های لیگ برتر بجنگد.

ملوان رقیب تیم‌های بالای جدولی است

به گزارش "ورزش سه"، مهران احمدی بعد از تساوی ملوان مقابل تراکتور در بازی امروز گفت: ما در اکثر بازی‌ها سرتر هستیم. حتی تراکتوری که تا دندان مسلح بود و سه چهار خارجی باکیفیت داشت، موقعیت زیادی نداشت. ما واقعا موقعیت‌های زیادی داشتیم و یک توپ هم به تیر زدیم. بعضی روزها به گل نمی‌رود. بعضی مواقع به این و آن می‌خورد و وارد دروازه می‌شود اما امروز واقعا توپ هایمان به گل نرفت.

ویدئو: 320435

او درباره اینکه تیمش در 4 بازی خانگی اخیرپیروز نشده، بیان کرد: دلیل خاصی ندارد؛ شاید مثلا جو که اینقدر خوب است، به قول حاج مهدی این مسئله ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد که بخواهیم گل بزنیم و باعث شادی هواداران شویم. دوست داریم خوشحال به خانه بروند و شاید به این خاطر است که کمی تمرکزمان را از دست می‌دهیم. با این حال تلاشمان را می‌کنیم اما فوتبال همین است. به بیرون از خانه می‌روید و 4 تا می‌زنید و در انزلی گل نمی‌زنید. لیگ برتر امسال همینطور است. نشد دیگر. شرمنده هواداران شدیم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا در نیم فصل دوم هم شرایط خوب کنونی را ادامه می‌دهند، افزود: به امید خدا، هدف مجموعه ملوان و کادرفنی همین است که روندمان را ادامه بدهیم و با بالای جدولی‌ها بجنگیم.

دیدگاه‌ها