کد خبر : 1989600 | 04 دی 1402 ساعت 20:16 | 43K بازدید | 76 دیدگاه

ملوان تیم مورد علاقه استقلالی‌ها، به چند دلیل!

ملوان با متوقف کردن تیم‌های مدعی لیگ کمک بزرگی به صدرنشینی استقلال کرده است.

ملوان تیم مورد علاقه استقلالی‌ها، به چند دلیل!

به گزارش ورزش سه، ملوان در نیم فصل ابتدایی لیگ برتر مقابل تیم‌های مدعی نتایج خوبی کسب کرد و از 4 تیم مطرح فوتبال ایران فقط از استقلال شکست خورد.

ملوانی‌ها در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر از استقلال شکست خوردند و پس از آن تمام تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل لیگ برتر را متوقف کردند.

1971085

شاگردان تارتار در هفته هشتم پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی متوقف کردند و با نتیجه بدون گل تساوی این بازی را به پایان رساندند، بلافاصله پس از این مسابقه در یک دیدار هیجان انگیز سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان سه بر دو شکست دادند تا قدرت خود را مقابل دومین تیم مدعی هم به رخ بکشند.

سومین تیمی که ملوانی‌ها از آنها امتیاز گرفتند دیگر تیم سرخپوش فوتبال ایران تراکتور بود که امروز در ورزشگاه سیروس قایقران با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

با نتایجی که ملوان در طول نیم فصل اول کسب کرد تیم مورد علاقه استقلالی‌ها خواهد بود، آنها مقابل استقلال شکست خوردند و تمام رقبای این تیم را در کسب امتیاز کامل ناکام گذاشتند.

مهدی تارتار با نتایجی که در نیم فصل اول مسابقات کسب کرده مورد حمایت و توجه فوتبال دوستان انزلی قرار گرفته و امیدوار هستند با حفظ روند در نیم فصل دوم رتبه قابل توجه‌ای در جدول مسابقات به دست آورند.

دیدگاه‌ها