کد خبر : 1989589 | 04 دی 1402 ساعت 19:20 | 15.9K بازدید | 5 دیدگاه

هیچ‌کس شکست‌های این تیم را باور ندارد

حسرت مسی‌ها به گریه تبدیل شد! (عکس)

شکست تلخ مس رفسنجان در اهواز مقابل استقلال خوزستان اتفاقی نبود که اعضای این تیم آن را باور داشته باشند!

حسرت مسی‌ها به گریه تبدیل شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بحرانی که این روزها مس رفسنجان دچارش شده را هیچ‌کس در ابتدای فصل تصور نمی‌کرد. این اتفاق اما رخ داده و مجموعه‌ای از اتفاقات دست به دست یکدیگر داد تا نارنجی‌های فوتبال ایران نتوانند نتایج چندان خوبی را در 14 هفته گذشته لیگ برتر به دست بیاورند.

بی‌شک هیچ‌کدام از اعضای مس رفسنجان هم باور نمی‌کنند که تیم‌شان در مسابقات اخیر شکست خورده و نتوانسته شرایط خوبی را ایجاد کند. این شکست‌ها در حالی رقم خورده که مس رفسنجان به گواه کارشناسان بازی‌های خوبی انجام می‌دهد اما با بدشانسی و بر اثر برخی اتفاقات بازنده می‌شود و همین موضوع به یک درد بزرگ برای کادر فنی و اجرایی و البته بازیکنان این تیم تبدیل شده است.

1971163

مس رفسنجان روز گذشته در حالی مقابل استقلال خوزستان بازنده شد که آمار بازی نشان‌دهنده عملکرد بهتر نارنجی‌پوشان دارد. با این حال آنها دو بر یک در اهواز شکست خوردند تا اولین برد استقلال خوزستان را رقم بزنند و البته انبوهی از ناراحتی‌ها و حسرت‌ها را برای خود به جا بگذارند.

1971164

بعد از سوت پایان و شکست مس در هفته چهاردهم اعضای این تیم نمی‌توانستند این باخت را باور کنند. بازیکنان نارنجی‌پوش از فرط ناراحتی روی زمین نشستند و تا دقایقی نای بلند شدن نداشتند. همچنین نیمکت نشینان مس هم در اهواز حال و روز عجیبی داشتند. بعد از افسوس‌های مسی‌ها در بازی‌های گذشته اینبار در اهواز صدای گریه برخی اعضای کادر پزشکی و اجرایی هم شنیده شد که باور نداشتند این شرایط عجیب را پشت سر می‌گذارند.

1971165
یکی از ماساژورهای مس بعد از بازی با استقلال خوزستان اشک می‌ریزد و نادر فتح اللهی سرپرست نارنجی پوشان ناراحت از شکست تیم شهرش به او دلداری می‌دهد؛ درست مثل مهدی ترکمان چپ پای خوش تکنیک مس رفسنجان.

طبیعی است که در شرایط عدم نتیجه گیری انبوهی از شایعات و انتقادها به سمت مس  رفسنجان بیاید؛ موضوعی که اهمیت دارد اما اقدام مدیران باشگاه در راستای بهبود شرایط تیم است. این روزها درباره مشکلات مالی مس رفسنجان هم اخبار زیادی به گوش می‌رسد و حالا در فاصله کوتاه تا دیدار با پرسپولیس باید دید مسئولان باشگاه و اعضای کادرفنی چگونه برای خروج از وضعیت موجود اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها