کد خبر : 1989646 | 05 دی 1402 ساعت 06:52 | 6K بازدید | 13 دیدگاه

دغدغه ویسی: سیستم چرخشی گلرها هم کار آمد نبود!

وضعیت خط دروازه صنعت با حضور فهد طالب باتجربه و پارسا جوان شرایط مساعدی ندارد.

دغدغه ویسی: سیستم چرخشی گلرها هم کار آمد نبود!

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان در این فصل مسابقات لیگ برتر عملکرد دفاعی خوبی نداشته و به غیر از 2 بازی در تمام دیدارهایی که برگزار کرده است گل خورده است.

عبدالله ویسی در مسابقات این فصل صنعت نفت در 8 بازی به گلر باتجربه خود فهد طالب بازی داده و در 6 مسابقه گلر جوان خود پیام پارسا را به میدان فرستاده است، هرکدام از این دو دروازه‌بان فقط موفق به ثبت یک کلین شیت شده‌اند.

1942951

پیام پارسا در بازی با مس‌رفسنجان درون دروازه صنعت قرار گرفت و این تیم در آن مسابقه گلی دریافت نکرد و با نتیجه دو بر صفر موفق به پیروزی شد، فهد طالب هم در دیدار مقابل شمس آذر که با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید موفق به ثبت تنها کلین شیت فصل خود شد.

1895256

هواداران صنعت نفت و کادرفنی این تیم پس از حضور دروازه‌بان با تجربه عراقی امید زیادی به درخشش او در مسابقات و افزایش قدرت دفاعی خود داشتند اما شرایط براساس پیش‌بینی‌های آنها پیش نرفت و فهد طالب در این فصل فصل 14 گل دریافت کرده است، دروازه‌بان جوان صنعت نیز با 8 گل خورده عملکرد چندان مطلوبی ندارد.

البته ضعف خط دفاعی صنعت نفت روی عملکرد فردی گلرهای این تیم بی‌تاثیر نبوده است، باید دید عبدالله ویسی در تعطیلات نیم فصل خط دفاع صنعت نفت را تقویت خواهد کرد یا نیم نگاهی به تغییرات در پست دروازه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها