کد خبر : 1989652 | 05 دی 1402 ساعت 00:13 | 16.6K بازدید | 11 دیدگاه

یادداشت: این ستاره بارسا مثل فولاد در برابر منتقدان

ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا، یاد گرفته که نسبت به انتقاداتی که از او می‌شود، بی تفاوت بماند.

یادداشت: این ستاره بارسا مثل فولاد در برابر منتقدان

به گزارش "ورزش سه"، این وینگر پرتغالی در چند وقت اخیر عادت کرده است که در شرایطی که اوضاع در تیمش اصلا خوب پیش نمی‌رود، از اولین کسانی باشد که مورد برخی انتقادها قرار می‌گیرد. این اتفاق در اتلتیکو و چلسی برای او افتاد و در بارسلونا هم تکرار می‌شود. تونی جومارتی، خبرنگار اسپورت کاتالان، معتقد است که همه این تجربه‌ها به او نفوذناپذیری لازم را برای تمرکز درون زمین را داده است، جایی که او به ارائه بهترین نسخه از خود در آینده اعتماد دارد.

فلیکس با توجه به مشخصاتش، که ممکن است گاهی سرد به نظر برسد. همیشه وقتی نتایج به دست نمی‌آید، انتقاداتی نسبت به چهره او وجود دارد. به خصوص زمانی که تیم‌هایش زیاد گل می خورند، عملکرد او در دفاع زیر ذره بین می‌رود. کسانی که او را می‌شناسند، می‌دانند که او بر خلاف ظاهر سردش از شرایط تیمش ناراحت است.

به یاد داشته باشید که ژوائو در ماه دسامبر نامزد بهترین بازیکن ماه لالیگا شد، به‌ویژه به خاطر گل مهمی که مقابل اتلتیکو مادرید به ثمر رساند. چند روز قبل از آن هم، این مهاجم در کامبک حیاتی مقابل پورتو با نتیجه 2-1 نقش اول را داشت که بارسا را به عنوان صدرنشین مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رساند. در یک هفته تعیین کننده، فلیکس آنجا بود تا کیفیت خود را ارائه دهد. او در مجموع در این فصل 6 گل و 3 پاس گل هم ثبت کرده است.

1971266

خود بازیکن می‌داند که یکی از چالش‌هایش ثبات بیشتر است و برای رسیدن به این هدف در سال 2024 تلاش می‌کند. همین اتفاق قبلاً در اتلتیکو برای او رخ داده است و اکنون او تلاش می‌کند تا فوتبالش را در تیم محبوبش بیش از پیش نمایان کند. او در مقابل والنسیا بهترین نسخه از خودش را نداشت، اما همچنان گلزنی کرد. در مقابل آلمریا، ژاوی با خشم او را بین دو نیمه تعویض کرد، تصمیمی که ژوائو در نهایت پذیرفت.

چند بازی ضعیف نباید تصویر او را به عنوان بازیکنی مهم خدشه دار کند. کادر فنی در ابتدای دوره حضورش به او هشدار داده بودند که برای بازی کردن به صورت ثابت، پرس بدون مالکیت ضروری است. و ژوائو سعی می‌کند در چنین کارهایی در تیم مشارکت کند.

فلیکس بدون قطعیت وارد بارسلونا شد و آماده برای اثبات خوش بود. سال قبل او مجبور شد به صورت قرضی به چلسی برود، بنابراین این پرتغالی به تلاش برای جا افتادن عادت کرده است. او وقت خود را برای چیزهایی که نمی‌تواند کنترل کند تلف نمی‌کند و برای آینده دور برنامه ریزی نمی‌کند. ژوائو سعی خواهد کرد در ماه های آینده بهترین نسخه از خود را ارائه دهد و سپس خواهیم دید که چه جایگاهی در تیم خواهد داشت. تا آن زمان، این ستاره گوش‌های خودش را به روی انتقادات غیرمنصفانه‌ای که به سمتش می‌آیند خواهد بست.

دیدگاه‌ها