کد خبر : 1989714 | 05 دی 1402 ساعت 12:15 | 27.8K بازدید | 5 دیدگاه

همیشه مدیون اتلتیکو هستم

بعد از مرگ مادرم، هواداران تنهایم نگذاشتند

آنخل کوریا سال‌هاست برای اتلتیکو بازی می‌کند و خودش را مدیون باشگاه و هواداران می‌داند که در سخت‌ترین لحظات تنهایش نگذاشتند.

بعد از مرگ مادرم، هواداران تنهایم نگذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، سال به سال بازیکنانی جدید به اتلتیکو اضافه می‌شوند و بازیکنانی نیز این تیم را ترک می‌کنند ولی کوریا جایگاهش در اتلتیکو تغییر نمی‌کند و بازیکنی است که همیشه می‌توان روی او حساب کرد. مهاجم آرژانتینی با 394 بازی، دوازدهمین بازیکن تاریخ باشگاه از لحاظ تعداد بازی است و پس از یان اوبلاک، دومین بازیکن خارجی از این حیث محسوب می‌شود. در فصل جاری او در 20 بازی چهار گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

1971339

کوریا اخیرا مادرش را از دست داد که تلخ‌ترین اتفاق ممکن برایش بود. او در این رابطه به آاس گفت: «همه می‌دانند من با مادرم زندگی می‌کردم و اینکه چه نقشی در زندگی من داشت. او سال‌ها با سرطان جنگید و من نیز کنارش بودم. مرگ او برایم بسیار بسیار سخت بود ولی همیشه هواداران اتلتیکو را کنارم داشتم و به من دلگرمی می‌دادند. در سخت‌ترین لحظات تنهایم نگذاشتند و کمک کردند آن اتفاق تلخ را پشت سر بگذارم.»

کوریا ادامه داد: «بدون شک تولد فرزندم در سال 2023 بهترین اتفاق بود و اینکه توانستم با آرژانتین قهرمان جهان شوم نیز فراموش نشدنی است. برای یک فوتبالیست چیزی بالاتر از قهرمانی جهان وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها