کد خبر : 1989735 | 05 دی 1402 ساعت 13:15 | 37.9K بازدید | 31 دیدگاه

مارتی پرارنائو:

گواردیولا به یک دلیل هرگز مربی اسپانیا نمی‌شود

نویسنده و روزنامه‌نگار مشهور کاتالان توضیح داد که چرا پپ گواردیولا را هرگز روی نیمکت اسپانیا نخواهیم دید.

گواردیولا به یک دلیل هرگز مربی اسپانیا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از سال 2016 مربی منچسترسیتی است و در 6 سال اخیر توانسته پنج‌بار این تیم را قهرمان لیگ برتر کند. او فصل گذشته قراردادش را تا 2025 تمدید کرد و سپس توانست سیتی را به سه‌گانه برساند. پپ جمعه سیتی را قهرمان جام باشگاه‌های جهان کرد.

اخیرا وقتی از گواردیولا در مورد احتمال هدایت تیم ملی اسپانیا سوال شد، او پاسخی قاطع داد: «خیر. در حال حاضر من یک سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و اینجا بسیار بسیار خوشحالم. امیدوارم من را اخراج نکنند و بتوانم سال‌های بیشتری در سیتی به مربیگری ادامه دهم.»

1971359

مارتی پرارنائو، خبرنگار کاتالان که کتابی در مورد هفت سال حضور پپ روی نیمکت سیتی نوشته، در مصاحبه با مارکا و در مورد دلیل اینکه او هرگز مربی اسپانیا نخواهد شد، صحبت کرد و گفت: «فکر نمی‌کنم دلیلش ورزشی و حتی سیاسی باشد. هیچ مربی به‌خاطر هواداری از یک حزب خاص مربیگری در یک تیم ملی را رد نمی‌کند. اسپانیا هم به دیدگاه‌های سیاسی متفاوت پپ اهمیتی نمی‌دهد. دلیل اینکه پپ مربی اسپانیا نخواهد شد، بیشتر یک قضیه اجتماعی است.»

پرارنائو ادامه داد: «مشخص است که پپ هدایت اسپانیا را برعهده نخواهد گرفت. بخش بسیار قابل توجهی از اسپانیایی‌ها هستند که متفاوت با پپ فکر می‌کنند و بنابراین او را به عنوان مربی لاروخا قبول ندارند. فاکتور اجتماعی قضیه بسیار مهم است. از سوی دیگر بعید است فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز روزی به پپ پیشنهاد بدهد. وقتی می‌دانند حضور او روی نیمکت لاروخا عقلانی نیست، چرا بخواهند خودشان را وارد دردسر کنند؟»

دیدگاه‌ها