کد خبر : 1989746 | 05 دی 1402 ساعت 13:38 | 38.8K بازدید | 12 دیدگاه

دیاز را درک می‌کنم ولی

کنایه به ستاره لیورپول: حتی سایه خودت هم نیستی

جیمی کاراگر، کاپیتان سابق لیورپول، از لوئیز دیاز انتقاد کرد و گفت او نسبت به فصول گذشته افت آشکاری داشته است.

کنایه به ستاره لیورپول: حتی سایه خودت هم نیستی

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز دیاز فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. قضیه ربوده شدن پدرش در کلمبیا به مشکلات جسمانی او به دلیل مصدومیت زانو در فصل گذشته اضافه شد و او نتوانسته ستاره مورد انتظار نشان دهد. دو موضوعی که به نظر می‌رسد روی عملکرد او در زمین بازی تاثیر منفی گذاشته است.

1950535

در مقابل آرسنال او بازی را دوباره با ناراحتی عضلانی به پایان رساند و هرگز نتوانست نقشی تاثیرگذار در میدان داشته باشد. این بازیکن کلمبیایی هنوز یک پاس گل در این فصل نداده و در هفت بازی متوالی نیز موفق به گلزنی نشده است.

جیمی کاراگر در پادکست گری نویل در مورد دیاز صحبت کرد و گفت که او مشکلات دیاز را درک می‌کند اما باید تلاش کند سطح خودش را بالاتر ببرد چون لیورپول در کورس قهرمانی به وی نیاز حیاتی دارد.

کاراگر گفت: «لوئیز دیاز پس از آن مصدومیت‌های زانو که فصل گذشته داشت، فقط سایه‌ای از خودش به نظر می‌رسد. واضح است که او در این فصل مشکلات خانوادگی هم داشته است. من واقعاً احساس می‌کنم دیاز، به‌خصوص اگر بیشتر در سمت چپ بازی کند، نیم فصل دوم عالی خواهد داشت ولی در نیم فصل اول نتوانست در حد نام و اعتبارش بازی کند.»

1958550

کاراگر از نیاز لیورپول به خریدهای جدید نیز حرف زد: «من مطمئن هستم که لیورپول در تابستان برای خرید مهاجم وارد بازار خواهد شد زیرا تیم با کمبود بازیکن بزرگ روبه‌رو است. با جدایی سادیو مانه و روبرتو فیرمینو، جانشینانی هم سطح آنها جذب نشده‌اند. لیورپول برای اینکه مدعی قهرمانی باشد، باید تیمی کامل‌تر در اختیار داشته باشد.»

دیدگاه‌ها