کد خبر : 1989750 | 05 دی 1402 ساعت 13:35 | 15.4K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای عجیب: کارت زرد یعنی عاشق تیم هستیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید دریافت بیشترین کارت زرد در بین تیم‌های لیگ برتری به معنای بی‌نظم یا خشن بودن تیمش نیست.

ادعای عجیب: کارت زرد یعنی عاشق تیم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از ابتدای فصل تا به حال بارها و بارها به‌خاطر دریافت کارت زرد از سوی بازیکنانش و غیبت آنها در دیدارها هزینه بسیاری داده است.

این تیم در بازی برابر ولورهمپتون که با شکست 1-2 آنها به پایان رسید پنج کارت زرد دریافت کرد که یکی از آنها متعلق به کول پالمر بود که حالا نمی‌تواند تیمش را در بازی این هفته که چهارشنبه شب برابر کریستال پالاس برگزار خواهد شد همراهی کند. 

با این حال، پوچتینو شکایتی از این موضوع ندارد و معتقد است که دریافت کارت زردهای بسیار نشانه اشتیاقی است که بازیکنان برای نتیجه گرفتن در زمین به نمایش می‌گذارند. 

1970675

این مربی آرژانتینی در آستانه بازی برابر پالاس به خبرنگاران گفت: «این اتفاق نشان می‌دهد که ما با تمام وجود برای چلسی بازی می‌کنیم. ما در باشگاهی بزرگ هستیم و می‌توان این فشار را به خوبی احساس کرد. وقتی ناامید هستید یا تجربه سایر تیم‌ها را ندارید، ممکن است مرتکب اشتباه شوید. 

این اتفاقی است که برای پالمر هم رخ داد. این اولین فصل حضور او به عنوان یک بازیکن ثابت در میدان است. رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی است. بازیکنان اهمیت بسیاری برای این تیم قائل هستند، آنها می‌خواهند پیروز باشند و از این که از حریف عقب باشند ناامید و مایوس می‌شوند. مسئله نظم نیست. ما باید ظرفیت بیشتری برای درک این موقعیت‌ها در بازی داشته باشیم.» 

دیدگاه‌ها