کد خبر : 1989771 | 05 دی 1402 ساعت 15:26 | 22.4K بازدید | 8 دیدگاه

کار من سخت‌تر شد

اعتراف جالب دوناروما در مورد لوئیس انریکه

دوناروما می‌گوید، لوئیس انریکه با سبک بازی خاص تیم‌هایش، گلرها را مجبور می‌کند بیشتر از همیشه با توپ کار کنند و پاس‌هایی ریسکی بدهند.

اعتراف جالب دوناروما در مورد لوئیس انریکه

به گزارش "ورزش سه"، پس از شروعی نامطلوب و تردیدآمیز در پی اس جی، لوئیس انریکه حالا روزهای آرامی را در پاریس پشت سر می‌گذارد. 

پی اس جی صدرنشین لیگ فرانسه با اختلافی 5 امتیازی نسبت به تیم دوم است و در لیگ قهرمانان نیز توانسته راهی یک هشتم نهایی شود و باید به مصاف سوسیداد برود. انریکه همچنین توانسته اعتماد و اطمینان بازیکنانش را نیز به دست بیاورد.

1963549

یکی از آنها جانلوئیجی دوناروماست. گلر ایتالیایی به ایل جورناله گفت: «برای من باعث افتخار است که یکی از بازیکنان لوئیس انریکه باشم. او مربی بزرگی است که همیشه تیم‌هایش خوب بازی کنند. او می‌خواهد بازیکنانش بر توپ و میدان مسلط باشند و همیشه با توپ بازی کنند. اگر اشتباهی مرتکب شوید، به شما می‌گوید که طبیعی است، شما یک ربات نیستید.»

1971392

دوناروما همچنین معتقد است، دروازه‌بانی سخت‌ترین حرفه است: «به محض اینکه دروازه‌بان اشتباه می‌کند، همه چیز به سرعت پیچیده می‌شود. برای من این یک پست متفاوت و بزرگ در فوتبال است. از زمان ورود انریکه، کار من سخت‌تر شده و بیشتر از قبل با توپ بازی می‌کنم. تاکتیک‌های بسیار متنوعی وجود دارد و گاهی اوقات ما در داخل محوطه جریمه، پاس‌های مخاطره آمیزتری به هم می‌دهیم. در نهایت همه خوشحالیم که سال را در جایگاه اول لیگ فرانسه به پایان رساندیم.»

دیدگاه‌ها