کد خبر : 1990669 | 09 دی 1402 ساعت 14:05 | 16.6K بازدید | 12 دیدگاه

ناراحتی بوفون: از شکست این ستاره خوشحال می‌شوید!

جان لوییجی بوفون، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ایتالیا، از رفتاری که با جان لوییجی دوناروما می‌شود ناراحت است.

ناراحتی بوفون: از شکست این ستاره خوشحال می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما پس از ترک میلان به عنوان بازیکن آزاد و پیوستن به پاری سن ژرمن به صورت رایگان روزهای سختی را در بازگشت به ایتالیا تجربه کرده است. 

هواداران روسونری پس از گذشت چند فصل هنوز به شدت از او ناراحت و عصبانی هستند و هر بار که او در ترکیب تیم ملی ایتالیا هم به میدان می‌رود واکنش‌های تندی به او نشان می‌دهند که به نظر می‌رسد باعث افت روحیه و اعتماد به نفس این بازیکن هم شده است. 

بوفون در گفتگو با توتو اسپورت درباره شرایط این دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی اظهار داشت :«من متوجه شدم که هروقت یکی از اشتباهات دوناروما برجسته می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد، بعضی از افراد بسیار خوشحال می‌شوند. 

1963548

آلمانی‌ها لغت خاصی برای تعریف کامل از خوشحالی و لذتی دارند که وقتی شرایط برای کسی بد پیش می‌رود در وجود دیگر افراد ایجاد می‌شود و فکر می‌کنم این تفسیر درستی از برخوردی که با این بازیکن صورت می‌گیرد باشد. 

با این حال، من باور دارم که دوناروما از این موضوع آسیب زیادی دیده و ضربه شدیدی خورده است اما همچنان قدرتمند است و ساختار خاص خودش را دارد و با تکیه بر همین موضوع بارها بر چنین لحظاتی غلبه کرده است.»

دیدگاه‌ها