کد خبر : 1989773 | 05 دی 1402 ساعت 15:30 | 36K بازدید | 22 دیدگاه

مهار مهندس لیگ با پسرخاله حسن یزدانی! (عکس)

پویا پورعلی چهره درخشان خط میانی ملوان در دیدار با تراکتور بود.

مهار مهندس لیگ با پسرخاله حسن یزدانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال ملوان و تراکتور، تقابل مهره‌های تهاجمی تراکتور با چهره‌های سخت‌کوش و جنگنده ملوان در خط میانی بود. جایی که ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و سیدمهدی حسینی با پشتیبانی از امیرحسین حسین‌زاده و آلوارو خیمنس، تلاش می‌کردند از سد پویا پورعلی، مهران احمدی و صادق صادقی بگذرند.

در طول بازی، پویا پورعلی به عنوان ضلع عقب این مثلث عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه کرد و بارها موفق شد پاس بازیکنان تراکتور را قطع کند و با تحت فشار قراردادن، آنها را به اشتباه بیندازد.

پویا که نسبت فامیلی جالبی با حسن یزدانی قهرمان کشتی دارد، در این مسابقه حساس جنگنده و پرتلاش ظاهر شد و چهره موثر خط میانی ملوان بود و به نوعی قوای تهاجمی تیم تراکتور را به کمک سایر بازیکنان ملوان از کار انداخت.

1971394

پورعلی به خوبی می‌توانست توپ را از یک سوم دفاعی ملوان جمع کند و اجازه ندهد نقاط تهاجمی تراکتور به یکدیگر وصل شوند و به اصطلاح بازی حریف را خیلی خوب خراب می‌کرد. البته این تنها وظیفه پورعلی نبود و او در انتقال توپ به بازیکنان تهاجمی و به‌خصوص دو وینگ بک ملوان هم عملکرد خوبی داشت.

این بازیکن که در ذوب‌آهن نیز شاگرد مهدی تارتار بود، به عنوان سهمیه فیفا به ملوان پیوسته و توانسته خود را به ترکیب اصلی تیمش تحمیل کند و روز گذشته هم در مهار ریکی آلوز موفق عمل کرد.

دیدگاه‌ها