کد خبر : 1989855 | 05 دی 1402 ساعت 21:41 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

وین رونی:

موقع رقابت اصلا رفاقت حالیم نیست!

وین رونی، سرمربی بیرمنگام، می‌گوید از رویارویی با همبازی سابقش استیون شوماخر روی نیمکت استوک سیتی خوشحال است اما به هیچ چیزی جر بردن در رویارویی با او فکر نمی‌کند.

موقع رقابت اصلا رفاقت حالیم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های استوک سیتی و بیرمنگام در هفته بیست و چهارم لیگ چمپیونشیپ انگلیس بیشتر از شرایط جدول و مسابقه به دلیل رویارویی سرمربی‌های دو تیم مورد توجه قرار گرفته است.

رونی و شوماخر در رده‌های پایه تیم‌های ملی انگلیس با یکدیگر همبازی بودند و در نوجوانی دوستی نزدیکی با هم داشته‌اند. هرچند که شوماخر در دوران فعالیت حرفه‌ای‌اش به عنوان بازیکن در نهایت به گرد پای رونی، رکورددار گلزنی در منچستریونایتد، هم نرسید و هرگز موفق نشد در لیگ برتر بازی کند.

شوماخر از دسامبر امسال هدایت استوک را بر عهده گرفته است که در جدول چمپیونشیپ اوضاع خوبی ندارد و در رده هجدهم قرار گرفته است و رونی و تیمش هم در رده نوزدهم جای دارند و فشارها هر روز روی این فوق ستاره سابق بیشتر می‌شود. بیرمنگام در شش بازی قبلی تنها یک پیروزی کسب کرده است.

1971493

رونی در مورد رویارویی با دوست دوران کودکی‌اش گفت: "امیدوارم در کار جدیدش موفق باشد. تعریف کارش را در تیم‌های دیگر شنیده‌ام و استوک دست روی گزینه خوبی برای هدایت تیمش گذاشته است. اما برای بازی امشب، من به هیچ چیزی به جز بردن فکر نمی‌کنم! رفاقت مال کنار زمین نیست. بعدا در مورد دوستی حرف می‌زنیم."

دیدگاه‌ها