کد خبر : 1989874 | 05 دی 1402 ساعت 22:54 | 12.9K بازدید | 11 دیدگاه

درخواست داور بین المللی از مسئولین؛

فتحی: یک خیابان به نام ملیکا بزنید

زری فتحی، داور بین المللی فوتسال از مسئولین استان شیراز درخواست کرد که یک خیابان به نام ملیکا ثبت کنند.

فتحی: یک خیابان به نام ملیکا بزنید

به گزارش “ورزش سه”، با گذشت بیش از دو روز از مرگ دلخراش ملیکا محمدی، خانواده او از آمریکا به شیراز آمده و طی این دو روز مسئولین استان شیراز با مراجعه به منزل عموی ملیکا به دیدار خانواده او می‌روند.

اما دقایقی قبل زری فتحی، داور مطرح فوتسال کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام گفت که از مسئولین شهر درخواست کرده است که یک خیابان به نام ملیکا ثبت کنند.

او با انتشار عکسی از ملیکا نوشت: «مليكاى عزيزم من تا به امروز از مسئولين شهرمون شيراز هيچى نخواستم و تا ابد و يك روز هم هيچ در خواستى ازشون نخواهم داشت، با تمام بى مهرى‌هايشان به ورزش بانوان ساختيم و خودمان تك تك آجرهاى آرزوهايمان را به روى هم بنا كرديم تا قصر قشنگى از آرزوهايمان بسازيم و بتازيم تا جايى كه نفس ميكشيم، و حالا كه وجود ارزشمندت در بين ما نيست ما دختران شيرازى اجازه نميدهيم ياد تو به خاطره‌ها بپيوندد.

امروز تو خونه‌ايى كه دوران بچگيت را گذرانده بودى تنها خواسته‌ام از مسئولين،ن امگذارى يك خيابان به اسمت بود تا نسل در نسل مليكاى خوش قلب را، استعدادش را و ميهن پرستي‌اش را دست به دست بچرخانند.

اين پست هميشه در پيجم ميماند تا همه بدانند غريبه بودن دليل بر غمگين نشدنِ رفتنت هم نشد.

به مادرت قول دادم كه يك خيابان به اسم جگر گوشه‌اش ميشود كه شايد ذره‌ايى از داغش را كم كند و تا انتهاى اين مسير خواهم رفت.

دختر ايران چه رفتن باشكوهى داشتى و چه غم بزرگى براى تمام بازماندگانت به جا گذاشتى.

روح بلندت در بارگاه امن الهى🖤🥀»

دیدگاه‌ها