کد خبر : 1989890 | 06 دی 1402 ساعت 05:59 | 17.1K بازدید | 7 دیدگاه

ناصری برای مسابقه حساس آماده می‌شود

هدف گلر سابق استقلال: تکرار کلین‌شیت در آزادی

دروازه‌بان باتجربه پیکانی‌ها خود را برای مسابقه استقلال در هفته پایانی نیم فصل اول آماده می‌کند.

هدف گلر سابق استقلال: تکرار کلین‌شیت در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری به عنوان یکی از گلرهای باتجربه لیگ برتر در فصل جاری مسابقات با وجود شرایط موجود در پیکان عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و توانسته بازی‌های مناسبی را انجام بدهد.

دروازه‌بان شماره یک پیکانی‌ها از مجموع 14 مسابقه امسال در 8 بازی پیراهن تیمش را برتن کرده و توانسته در 4 بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد. او حالا خودش را برای نبردی حساس در هفته پانزدهم آماده می‌کند.

ناصری که در بازی گذشته تیمش مقابل فولاد هم عملکرد مناسبی داشت و توانست آمادگی جسمانی خود را نشان بدهد، سابقه حضور در استقلال را نیز در کارنامه دارد؛ موضوعی که در آستانه تقابل با آبی‌پوشان پایتخت انگیزه او را بالاتر می‌برد.

1971557

این دروازه‌بان فصل گذشته هم مقابل استقلال نمایش خوبی در ورزشگاه آزادی داشت و اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد تا نقش مهمی در کسب یک امتیاز از آن بازی حساس برای تیمش داشته باشد.

ناصری حالا با انگیزه‌ای فراوان و روحیه‌ای بالا تمرینات خود را دنبال می‌کند و امیدوار است باز هم بتواند برای پیکان مثمر ثمر باشد و البته پنجمین کلین‌شیت فصل را نیز در ورزشگاه آزادی مقابل تیم تحت هدایت جواد نکونام جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها