کد خبر : 1989941 | 06 دی 1402 ساعت 10:50 | 81.1K بازدید | 46 دیدگاه

درس گرفتیم و به جاده پیروزی برگشتیم

گواردیولا: پنج‌گانه را مدیون رئال مادرید هستیم

پپ گواردیولا نقش شکست دقایق پایانی بازی برگشت نیمه نهایی سال 2022 لیگ قهرمانان برابر رئال را در موفقیت‌های فصل گذشته تیمش بسیار مهم عنوان کرد.

گواردیولا: پنج‌گانه را مدیون رئال مادرید هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی فصل گذشته تقریبا هرچه جام بود را با پپ گواردیولا فتح کرد. تنها در جام اتحادیه و سوپرجام فوتبال انگلیس سیتی نتوانست قهرمان شود و در عوض جام حذفی، لیگ برتر، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

1970536

پپ گواردیولا معتقد است تمام شکست‌های قبلی در موفقیت‌های فصل گذشته تیم اهمیت بالایی داشتند، به خصوص شکست از رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 22-2021. پپ توانست سال گذشته انتقام آن شکست را از رئال بگیرد و با شکست این تیم به فینال برود.

مربی کاتالان گفت: «قبل از بازی فینال جام باشگاه‌های جهان به تیم گفتم، دلیل اینکه ما اینجا هستیم، فینال استانبول و اینترمیلان نیست. دلیل حضور ما در اینجا موناکو، لیورپول، تاتنهام و لیون است، فینال 2021 مقابل چلسی که باختیم و به خصوص آن شکست دقایق پایانی مقابل مادرید. در آن زمان شکست‌هایی دردناک بودند اما الان خیر.»

1971660

پپ ادامه داد: «همه آن ناکامی‌ها به ما کمک کرد تا اینترمیلان را در فینال شکست دهیم. این یک فرآیند است. باشگاه‌های بزرگ به این کار عادت کرده‌اند، اما برای ما تازگی داشت. این که احساس کنیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم، باور داشته باشیم که می‌توانیم همه جا برنده شویم.»

دیدگاه‌ها