کد خبر : 1990019 | 06 دی 1402 ساعت 17:11 | 635 بازدید | 0 دیدگاه

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی پاراکانو

رییس کمیته ملی پارالمپیک روز چهارشنبه با حضور در دریاچه آزادی در جریان روند تمرین‌های ملی‌پوشان تیم پاراکانو قرار گرفت.

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی پاراکانو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، غفور کارگری روز چهارشنبه شش دی با حضور در دریاچه آزادی از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید کرد و در جریان روند تمرین‌های آنها قرار گرفت. در این بازدید ورزشکاران تیم ملی پاراکانو مشکلات و دغدغه‌های خود را با رییس کمیته ملی پارالمپیک مطرح کردند.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این بازدید از خوابگاه، رستوران و سالن بدنسازی فدراسیون قایقرانی بازدید و دقایقی را نیز در دریاچه آزادی با ملی‌پوشان تیم پاراکانو قایقرانی گفت‌وگو کرد.

همچنین در جریان این بازدید غفور کارگری با سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی، نشستی را برگزار کرد و گفت: برای من مهم است که از نزدیک شرایط ورزشکاران را درک کنم و به همین دلیل در تمام بازدیدها در کنار ورزشکاران سختی کار آنها را تجربه خواهم کرد تا بتوانم وضعیت آنها را درک کنم و با در نظر گرفتن شرایط آنها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

او افزود: در این بازدید در کنار ورزشکاران پارو زدم و همان‌طور که انتظار داشتم شرایط قایقرانان واقعا ویژه است و در برنامه‌ها حمایت خاصی از آنها خواهم کرد.

کارگری اظهار کرد: نتایج و عملکرد همه ورزشکاران پارا توسط کارشناسان بررسی می‌شود و سعی داریم با آنالیز نتایج، هر کمکی که از دستمان برآید در اختیار ورزشکاران قایقرانی قرار دهیم.

رییس کمیته ملی پارالمپیک درباره نتایج قایقرانی در بازی‌های پارآسیایی گفت: قایقرانی به سبد مدال ما در بازی‌ها کمک کرد و امیدواریم با ادامه این روند در پارالمپیک و کسب سهمیه‌های بیشتر روی قایقرانان تمرکز بیشتری داشته باشیم.

در ادامه این نشست رییس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: برای ما هیچ تفاوتی بین تیم پاراکانو و دیگر رشته‌های قایقرانی نیست و همیشه در دوران مدیریتم در فدراسیون با دید یکسانی به ورزشکاران نگاه کردم که البته قایقرانان پارا هم این حمایت‌ها را جبران کردند و نتایج درخشانی گرفتند.

او در پایان با بیان اینکه روزهای روشنی پیش روی تیم پاراکانو است، افزود: پس از کسب سهمیه توسط سعید حسین‌پور این امیدواری وجود دارد که سال آینده سهمیه‌های بیش‌تری نیز کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها