کد خبر : 1990080 | 07 دی 1402 ساعت 05:45 | 32.4K بازدید | 13 دیدگاه

همسر مدافع یونایتد: بهترین هدیه باکسینگ‌دی را گرفتیم!

هلن اونز، همسر جانی اونز مدافع منچستریونایتد، در توییتی از پیروزی حماسی یونایتد مقابل استون ویلا ابراز خوشحالی کرد.

همسر مدافع یونایتد: بهترین هدیه باکسینگ‌دی را گرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، گل دیرهنگام راسموس هویلوند در بازی شب گذشته منچستریونایتد مقابل استون ویلا در اولدترافورد، باعث شد تا این تیم با یازگشتی حماسی از شکست 2-0 در نهایت 3-2 پیروز شود. این واقعیت که یونایتد با اولین گل هویلوند بعد از 14 دیدار ناکامی در لیگ برتر به این پیروزی رسید همه چیز را خاص‌تر هم کرد.

با این پیروزی یونایتد موفق شد تا رکورد خاص شکست‌ناپذیری در بازی‌های روز باکسینگ‌دی را در ورزشگاه اولدترافورد حفظ کند. هلن اونز، همسر جانی اونز که از کارکنان باشگاه یونایتد است و در بخش ارتباطات و رسانه‌ای این باشگاه مسئولیت دارد، از جمله کسانی بود که از پیروزی یونایتد در شبکه‌های اجتماعی ابراز خوشحالی کرد. او نوشت: "دختر 9 ساله ما همین حالا به من گفت که این بهترین باکسینگ‌دی بود که در زندگی‌اش تجربه کرده است. همه ما یونایتد را دوست داریم."

1971837

جانی اونز 35 ساله بعد از گذشت 8 سال از دوره اول حضورش در یونایتد که در 188 بازی به میدان رفت، تابستان دوباره به این تیم ملحق شد و از آن زمان همسرش هم در باشگاه و در تلویزیون یونایتد به کار مشغول شده است و از شخصیت‌های محبوب هواداران یونایتد در شبکه اجتماعی ایکس است.

دیدگاه‌ها