کد خبر : 1990154 | 07 دی 1402 ساعت 10:29 | 61.6K بازدید | 30 دیدگاه

پیشنهاد جذاب به بارسا: پیراهنت را عوض کن!

باشگاه بارسلونا پیشنهادی را از سوی شرکت پوما برای همکاری با آنها در فصل‌های پیش‌رو دریافت کرده است.

پیشنهاد جذاب به بارسا: پیراهنت را عوض کن!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در طول چند فصل اخیر با شرکت نایکی به عنوان حامی مالی اصلی و تهیه‌کننده لباس‎‌های این تیم همکاری بسیار موفقی داشته که سود بسیاری را برای هر دو طرف به همراه آورده است.

با وجود همکاری خوبی که بین بارسا و این شرکت وجود داشته، اما منابع بسیاری در طول چند ماه گذشته خبر داده بودند که شرایط به خوبی گذشته پیش نمی‌رود و اختلافاتی در سطح مدیریتی این باشگاه با نایکی به وجود آمده که نارضایتی‌هایی را به همراه داشته است. 

حالا به نظر می‌رسد که پوما قصد دارد از این فرصت استفاده کند و گوی سبقت را از دست نایکی برباید و بتواند قراردادی را برای حضور در بارسا به عنوان حامی مالی و تامین‌کننده البسه این باشگاه امضا کند. 

1969577

روزنامه مودو دپورتیوو هم این خبر را تایید و تاکید کرده که منابع مورد اعتماد از داخل رختکن بارسا خبر داده‌اند که این احتمال وجود دارد پوما از ابتدای فصل 26-2025 به عنوان حامی مالی اصلی این تیم در کنارش حضور داشته باشد. 

به این ترتیب باید منتظر تغییر طراحی‌های خاص پیراهن بارسا و ارائه طرح‌های جدید و متفاوت از این تیم باشیم، هرچند باید دید که در نهایت دو طرف برای امضای قرارداد بر سر مسائل مالی به توافق خواهند رسید یا خیر.

قرارداد بارسا با نایکی که از سال 1998 و دوران مدیریت جوزپ لوئیس نونیز آغاز شده تا سال 2028 ادامه دارد و مبلغ دریافتی این باشگاه از این شرکت سالانه 105 میلیون یورو با 50 میلیون بند پاداش متفاوت است.

دیدگاه‌ها