کد خبر : 1990164 | 07 دی 1402 ساعت 11:44 | 24.7K بازدید | 10 دیدگاه

بحران در سیتی: مصدومیت ستاره انگلیسی جدی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که مصدومیت جان استونز نگران‌کننده است.

بحران در سیتی: مصدومیت ستاره انگلیسی جدی است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس برابر اورتون به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد.

استونز که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت در دقیقه 43 و پس از برخورد شدیدی که با بتو، مهاجم اورتون، داشت مجبور به ترک زمین شد و جایش را به گواردیول داد تا نگرانی جدیدی را برای کادر فنی و هواداران سیتی به دنبال داشته باشد.

مصدومیت این بازیکن از ناحیه مچ پا بود و به نظر می‌رسید که احساس درد بسیار زیادی دارد و گواردیولا هم در نشست خبری پس از این بازی تایید کرد که به نظر می‌رسد مشکل او جدی باشد. 

1971984

سرمربی سیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «شرایط استونز خوب به نظر نمی‌رسد. احتمالا مشکل جدی است، اما باید ببینیم که شرایط چطور خواهد بود. مشکل اصلی او از مچ پاست. امیدواریم که این آسیب چندان جدی نباشد و بتواند زودتر به میادین برگردد.»

منچسترسیتی این فصل با مشکل مصدومیت به صورت جدی دست به گریبان بوده و ارلینگ هالند و کوین دی بروینه هم در بازی برابر اورتون در ترکیب این تیم حاضر نبودند. استونز این فصل بارها و بارها به دلیل مصدومیت نتوانسته است سیتی را همراهی کند و بازی شب گذشته پنجمین حضور او در ترکیب اصلی بود.

دیدگاه‌ها