کد خبر : 1990167 | 07 دی 1402 ساعت 11:52 | 21.8K بازدید | 33 دیدگاه

انتقاد از پنالتی سیتی: ما از سیاره دیگری آمده‌ایم!

شان دایش، سرمربی اورتون، از پنالتی اعلام شده به سود منچسترسیتی در بازی برابر این تیم بسیار عصبانی است.

انتقاد از پنالتی سیتی: ما از سیاره دیگری آمده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که این تیم در ابتدا موفق شد دروازه حریف قدرتمندش را باز کند و به عنوان تیم پیروز در بین دو نیمه راهی رختکن شود، اما شرایط در نیمه دوم به سود سیتی تغییر کرد و گل زودهنگام فیل فودن بازی را به تساوی کشاند.

گل دوم شاگردان پپ گواردیولا هم از روی نقطه پنالتی و به دلیل خطای هندی که در محوطه جریمه اورتون رخ داده بود به ثمر رسید و این موضوع اعتراض و ناراحتی شدید سرمربی این تیم را به همراه داشت. 

1971991

دایش در گفت‌وگو با آمازون پرایم در این باره اظهار داشت: «ما می‌توانیم تمام روز درباره این پنالتی بحث کنیم. بازیکن من دستش را بالا نیاورد تا توپ را مهار کند. او در حال پریدن بود تا بتواند مسیر توپ را سد کند و هیچ تصمیمی برای استفاده از دستش نداشت.

این که چنین صحنه‌هایی پنالتی گرفته شود در دنیای من واقعا عجیب و غیرعادی است اما شاید من از سیاره دیگری آمده‌ام. این صحنه را کمک داور پنالتی گرفت در حالی که فاصله زیادی با توپ داشت و این برای من عجیب است. تمامی سرمربیان به چنین اتفاقاتی اعتراض دارند. کسی باید از جا برخیزد و به این موضوع اعتراض کند و بگوید که چنین صحنه‌هایی نمی‌تواند پنالتی باشد.»

دیدگاه‌ها