کد خبر : 1990171 | 07 دی 1402 ساعت 16:30 | 11.3K بازدید | 4 دیدگاه

رد شایعه نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان

استقلال خوزستان بعد از دو هفته موفق در شرایطی خود را آماده جدال پایانی نیم فصل می‌کند که طی روزهای اخیر شایعاتی علیه این تیم شکل گرفته است.

رد شایعه نقل و انتقالاتی استقلال خوزستان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان بعد از تساوی ۲-۲ مقابل پرسپوليس در ادامه موفق شد مس رفسنجان را نیز شکست دهد تا اکنون با روحیه‌ای مناسب آماده جدال با هوادار تهران در هفته پایانی نیم فصل شده و شرایط خود را برای فرار از منطقه سقوط به بهترین شکل دنبال کند.

با این حال طی ساعات اخیر شایعاتی حول فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه در پنجره زمستانی شکل گرفته که از سوی سرمربی و مدیریت باشگاه رد شده است.

در این زمینه برخی اسامی در فضای مجازی در خصوص انتقال به این باشگاه یا لیست مازاد منتشر شده که از سوی باشگاه رد شده و آبی‌ها مدعی شده‌اند تا این لحظه هیچ برنامه‌ای در نظر نگرفته و با هیچ بازیکنی نه به توافق رسیده و نه قصد خروج نام آن از لیست را دارند.

باشگاه استقلال خوزستان طی این بیانیه با رد شایعه مربوط به نقل و انتقالاتی خود در پنجره زمستانی، از اصحاب رسانه و خصوصا فضای مجازی درخواست کرده اخبار موثق را از رسانه این باشگاه دریافت کرده و با شیطنت‌های این‌چنینی به دنبال ایجاد حاشیه نبوده و در صورت تکرار این موضوع به صورت قانونی با آن برخورد خواهند کرد.

دیدگاه‌ها