کد خبر : 1990192 | 07 دی 1402 ساعت 13:45 | 23K بازدید | 17 دیدگاه

برنامه ویژه ستاره جدید بارسا: از لوا یاد بگیر!

باشگاه بارسلونا قصد ندارد ویتور روکه، ستاره بارسلونا، را به سرعت وارد ترکیب اصلی کند و تحت فشار بگذارد.

برنامه ویژه ستاره جدید بارسا: از لوا یاد بگیر!

به گزارش "ورزش سه"، روکه که خرید جدید بارسلوناست و قرار است از نیم فصل دوم در ترکیب این تیم به میدان برود روز گذشته وارد این شهر شد و مراسم معارفه‌اش برگزار شد.

درخشش این بازیکن در برزیل باعث شده که مدیران، کادر فنی و هواداران این تیم امید زیادی به عملکرد او در خط حمله بارسا و بهبود شرایط این تیم پس از چند هفته سختی که در لالیگا و لیگ قهرمانان پشت سر گذاشت باشند.

با این حال، روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده که کادر فنی بارسا به هیچ وجه قصد ندارد که این ستاره برزیلی را تحت فشار قرار دهد و آماده است تا زمان کافی برای سازگاری با شرایط را در اختیار او قرار دهد و به این ستاره اجازه دهد که در ابتدا به خوبی از تجربه لواندوفسکی استفاده کند و از او یاد بگیرد. 

1971749

هرچند تاکید آنها روی این است که روکه قرار نیست عضوی از سیستم آکادمی و تیم جوانان بارسا شود و از همان اول در اختیار تیم اصلی خواهد بود اما پروسه ورود او به ترکیب ثابت احتمالا روندی زمان‌بر خواهد شد.

استفاده هم زمان از روکه و لواندوفسکی در کنار یکدیگر با توجه به سبک بازی آنها دشوار است، اما یان احتمال وجود دارد که اگر بارسا در شرایط سختی قرار بگیرد، از حریف عقب باشد یا موفق به گلزنی نشود، هر دوی آنها در ترکیب این تیم حاضر شوند.

دیدگاه‌ها