کد خبر : 1990283 | 07 دی 1402 ساعت 19:35 | 37.1K بازدید | 90 دیدگاه

سپاهان سه ماه وقت داشت قراردادها را درست کند

قنبرزاده: از مورایس متشکرم، تقصیر ما نیست!

نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه ناظر برقراردادها درباره قرارداد بازیکنان باشگاه سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

قنبرزاده: از مورایس متشکرم، تقصیر ما نیست!

به گزارش "ورزش سه"، صدور آراء کمیته‌های انضباطی و استیناف درخصوص پرونده‌های استقلال، سپاهان و پرسپولیس در رابطه با موضوع تخطی از سقف بودجه، به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده است.

در دو روز گذشته بود که چهار امتیاز کسر شده از سپاهان و یک امتیازی که بابت مالیات گولسانی از پرسپولیس کم شد، به این تیم‌ها برگردانده شد و اتهاماتی که به استقلال داده شده بود نیز از سوی کمیته انضباطی رد شد. البته در این میان 6 بازیکن سپاهان تا زمان اصطلاح قراردادها، از همراهی تیمشان محروم شدند.

تصمیمات واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها داشت و ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان نیز به این موضوع اعتراض کرد. حالا نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه ناظر برقراردادها در این خصوص به صحبت پرداخته است.

منصور قنبرزاده عنوان کرد: با توجه به اظهارات سرمربی محترم تیم سپاهان که جزء با اخلاق‌ترین و فنی‌ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود و در هر شرایطی دایره اخلاق را رعایت می‌کند، درباره اینکه چرا یک روز پیش از بازی سپاهان با گل‌گهر، کمیته انضباطی رای مربوط به شش بازیکن تیم سپاهان را صادر کرد خدمت ایشان توضیحاتی ارائه می‌دهم.

1969959

وی ادامه داد: حدود سه ماه پیش که رای کمیته انضباطی فدراسیون صادر شد، از همان زمان قابلیت اجرا داشت اما به دلیل اینکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، این باشگاه تقاضا کرد که  تا زمان صدور رای کمیته استیناف، فرصت تصحیح قراردادها داده شود و بر این اساس و مطابق شرایط مقرراتی وقتی کمیته استیناف رای را صادر کرد، کمیته انضباطی به عنوان مجری ابلاغ، رای را ابلاغ کرد. بنابراین سپاهان سه ماه فرصت برای تصحیح قراردادها را داشت و پس از طی این مدت روند مربوط به ابلاغ رای انضباطی عملیاتی شد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: باز هم وظیفه می‌دانم از سرمربی تیم سپاهان بابت متانت و حرفه‌ای‌گری خود در اظهارات و بیان دیدگاه‌هایش تشکر کنم.

دیدگاه‌ها