کد خبر : 1990321 | 07 دی 1402 ساعت 20:40 | 61.9K بازدید | 82 دیدگاه

فشردگی مسابقات خیلی زیاد است

گل‌محمدی: لوکادیا را این زمستان می‌خواهم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید که حساسیت بازی بیشتر از چیزی بود که او فکر می‌کرد.

گل‌محمدی: لوکادیا را این زمستان می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با نساجی حضور یافت و در ابتدا در خصوص این بازی گفت: سه امتیازی مهمی بود. بازی‌های آخر نیم فصل اینطور است که باید هم نتیجه بگیرید و هم به صدر جدول نزدیک شوید. حساسیت بازی زیاد بود و بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم. البته قبل از بازی این مسئله را به بچه‌ها گوشزد کرده بودم.

ویدئو: 320661

برد در این بازی؟
خوب شروع کردیم و گل زدیم و کنترل بازی دستمان بود و خوب مدیریت کردیم. اواخر بازی باتوجه به بحث فشردگی بازی سعی کردیم به فکر بازی بعد هم باشیم و تعویض‌هایی کردیم که یک مقدار به نظرم ما را ناهماهنگ‌تر کرد. خوشحالیم از گرفتن سه امتیاز و تیم نساجی هم با جان و دل بازی کرد و شرایطشان طوری بود که خیلی دونده و با شجاعت زیاد بازی کردند.

هواداران؟
جا دارد از آنها تشکر کنم که در این سرما آمدند تشویق کردند. قطعا بخش زیادی از این سه امتیاز و شاید همه‌اش را مدیون هواداران هستیم. همچنین هواداران خانم که بالاخره هر موقع در استادیوم هستند، انرژی بیشتری می‌گیریم. از تک تک آنها متشکرم.

تعویض‌ها؟
صحبت کردم. ما به فکر بازی بعدی هستیم و سه روز بعد بازی داریم. من از برنامه فشرده استقبال می‌کنم اما اینجوری دیگر خیلی سخت است.

1972222

بازگشت لوکادیا؟
والا صحبت خاصی در مورد او نشده. پالس‌های مثبتی که می‌گویید فقط در فضای مجازی است و در واقعیت تماسی نداشتیم.

ویدئو: 320662

درویش گفت اگر یحیی بخواهد، مذاکره می‌کنیم.
ما که مشخصا او را می‌خواهیم. باید ببینیم شرایط قراردادی‌اش چگونه است و خُب پرسپولیس می‌تواند انتخاب خوبی برای او باشد و بیشتر از اینکه به نفع پرسپولیس باشد، به نفع اوست. قطعا مذاکره مستقیمی نداشتیم و صحبتش بیشتر در رسانه‌ها بوده.

نمایش نه چندان خوب پرسپولیس؟
از سه امتیاز خوشحال بودم اما از نمایش بازی نه. در نیمه دوم باید می‌توانستیم گل بزنیم. یک تک به تک هم محمد عمری داشت که دروازه خالی بود و نتوانستیم گل بزنیم. در بسیاری از دقایق بازی پرس خوبی گذاشتیم. بعد از اینکه از حریف توپ می‌گیریم باید انتخاب پاس خوبی داشته باشیم. ما در این بخش ضعیف عمل کردیم. وقتی هم حریف توپ را می‌گرفت، کار ما سخت می‌شد و باید برمی‌گشتیم توپ بگیریم. هنوز کار داریم و به تیمی که خودم دوست دارم، نرسیدیم. یک مقدار مشکلاتی که از اول فصل بود و همچنین مسابقات آسیایی و فشردگی بازی‌ها، انرژی زیادی را از ما گرفت. گرفتن سه امتیاز را یاد گرفتیم، بازیکنان ما تجربه خوبی دارند و می‌توانند بازی را مدیریت کنند که ببرند. نمونه‌اش بیرانوند، سروش، امید و... بازیکنانی هستند که می‌توانند خوب مدیریت کنند.

1972223

محرومیت بیرانوند؟
نه او محروم نشده و سه کارته است.

برد با یک موقعیت؟
این بزرگی تیم ماست که با یک موقعیت بازی را می‌بریم. ما نیمه اول موقعیت خوبی داشتیم و نیمه دوم هم تک به تک عمری کاملا مشخص بود.

استفاده از بازیکنان جوان؟
زحمت زیادی در بحث پایه کشیده شده و بازیکنان خوبی را توانستند استعدادیابی کنند مربیان پایه. از تیم جوانان و امید متشکرم که توانستند تیم خوبی بسازند. ما هم سعی کردیم از این بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم. خودم دوست دارم تیم به سمت و سویی برود که از تیم‌های پایه بیشتر بازیکن بگیرد.

سربازی سرلک و عمری؟
میلاد [سرلک] که فکر کنم قطعا این اتفاق برایش افتاده و نمی‌تواند در نیم فصل دوم ما را همراهی کند. محمد عمری هم صحبتی که من با او کردم، شاید بتواند ادامه دهد. هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم. اگر بروند هم خدمت مقدس سربازی است و هرکسی باید برود. ما باید سعی کنیم در نیم فصل دوم بازیکنان جانشین را پیدا کنیم، هرچند که خیلی سخت است پیدا کردن بازیکنان جانشین برای محمد عمری و میلاد سرلک.

ویدئو: 320663

مشکلات پرسپولیس در این یک ماه حل خواهد شد؟
من یادم نمی‌آید هرگز مشکلاتی در حد این فصل داشته باشیم. مصدومیت بازیکنان از جمله مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین و همچنین در چند مقطع سرلک، ترابی، عالیشاه و... . همچنین مشکل آنفولانزای بازیکنان بود و در یک مقطع 15-16 بازیکن ما مریض شدند. واقعا نیم فصل سختی داشتیم و این نیم فصل اندازه دو فصل برای من گذشت. تعطیلی خیلی زیادی بود و اذیت شدیم. ما یک بازی دیگر با مس رفسنجان داریم و کارمان تمام نشده و انشالله بتوانیم در تعطیلات روندی را بگذرانیم که به تقویت تیم منجر شود. این خیلی مهم است و برای بازیکنی که وارد تیم می‌شود، آرزوی موفقیت دارم.

1972224

نبود نبیل باهویی؟
متاسفانه در گرم کردن پای او کش آمد و همسترینگش کش آمد و نتوانست ادامه دهد.

جام ملت‌ها؟
تیم خوب و باتجربه‌ای داریم. ما سختی و فشردگی مسابقات را کشیدیم، امیدوارم در هر صورت تیم ملی موفق باشد.

دیدگاه‌ها