کد خبر : 1990378 | 08 دی 1402 ساعت 00:21 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

تقی‌پور: انتخاب در این شرایط خیلی سخت است؛

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی شگفت‌زده‌‌ از شرایط تیمش

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی‌ تیم مس سونگون، تاکید کرد که تیمش بی‌توجه به جدول فقط برد می‌خواهد.

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی شگفت‌زده‌‌ از شرایط تیمش

به گزارش "ورزش سه"، سونگون که هفته گذشته موفق شد با نتیجه 3-1 از سد میزبانش مقاومت بگذرد فردا در سالن شهریار تبریز به مصاف سن ایچ ساوه خواهد رفت. صحبت‌های اسماعیل تقی‌پور، سرمربی مس سونگون، در مورد شرایط تیمش در آستانه این دیدار را بخوانید:

فقط سه امتیاز
به تیم سن ایچ خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم در مدت حضورشان در تبریز لحظات خوبی را سپری کنند. آنها همیشه حریف سرسختی بودند و این‌بار هم مطمئنا کار ساده‌ای مقابلشان نخواهیم داشت. با این وجود فقط به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و با توجه به تمرینات خوبی که در طول هفته داشتیم، این مهم دور از دسترس نیست.

ویژگی مهم مس
هفته گذشته باخت 1-0 را به برد 3-1 تبدیل کردیم که در خانه حریف قابل تحسین بود. با این وجود همان‌طور که همان روز هم گفتم نباید خودمان کار را برای خودمان سخت کنیم. تیم بسیار آماده و منسجمی داریم که اگر بی‌اشتباه و متمرکز ظاهر شود، هیچ حریفی توان شکست دادنش را نخواهد داشت.

تمرکز و تلاش چند برابر
دو برابر بیشتر از همیشه تلاش می‌کنیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. همان‌طور که در تقابل با حریفان کاری به جدول نداریم، در مسیر خودمان هم بدون توجه به جزییاتی که تمرکز را می‌گیرد، فقط به انجام بازی‌های خوب و کسب حداکثر امتیازات فکر می‌کنیم.

آماده برای کسب برد
یکی از نکاتی من را شگفت‌زده می‌کند، تلاش و انگیزه یکسان باتجربه‌ها و جوان‌های تیم است که انتخاب را برای کادرفنی سخت می‌کند. انشالله با حفظ همین شرایط روحی در بازی فردا حضور و به امید خدا یک برد خانگی شیرین دیگر را تقدیم هواداران خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها