کد خبر : 1990394 | 08 دی 1402 ساعت 09:58 | 17.8K بازدید | 17 دیدگاه

دعوای بایرن و فدراسیون آلمان: از ستاره ما حرف نزن!

اظهارات مطرح شده از سوی رالف اووه شفرت درباره یاشوا کیمیش با واکنش مدیر بایرن روبه‌رو شده است.

دعوای بایرن و فدراسیون آلمان: از ستاره ما حرف نزن!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر نمی‌رسد که جنجال در فوتبال آلمان به این زودی خاتمه پیدا کند و هیاهو و درگیری جدیدی مدام از سوی افراد حاضر در آن تشدید می‌شود. 

شفرت که در حال حاضر نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان است روز گذشته در اظهاراتی عجیب مدعی شده بود که تیم ملی این کشور رهبر مطمئنی در زمین ندارد و تلاش کیمیش در این تیم به اندازه تلاشی که در بایرن مونیخ در زمین نشان می‌دهد نیست. 

این اظهارات با واکنش بسیاری از سوی چهره‌های سرشناس فوتبال آلمان روبه‌رو شده و حتی اعتراف رودی فولر که در حال حاضر با فدراسیون فوتبال این کشور همکاری می‌کند را به دنبال داشت که این سخنان را نادرست خواند. 

1922928

حالا یان کریستین دریسن که مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ است هم نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده و به شدت از مطرح شدن چنین موضوعی ابراز ناراحتی کرده است. 

او درباره این صحبت‌ها به بیلد گفت: «من بیشتر از چیزی که تصور کنید از مطرح شدن چنین صحبت‌هایی ناراحت و آزرده خاطر هستم. این که نایب رئیس فدراسیون فوتبال دست به انتقاد از دستاوردهای یک بازیکن شایسته و مهم ملی‌پوش مانند یاشوا کیمیش در باشگاهش بزند واقعا قابل تحمل نیست.»

دیدگاه‌ها