کد خبر : 1990398 | 08 دی 1402 ساعت 10:25 | 5.7K بازدید | 18 دیدگاه

دانایی: هدف ما همچنان صعود و قهرمانی است

بازیکن باتجربه خیبر مدعی است این تیم تلاش خود را برای دست‌یابی به هدف صعود دنبال خواهند کرد.

دانایی: هدف ما همچنان صعود و قهرمانی است

به گزارش “ورزش سه”، خیبر خرم‌آباد با رده دومی نیم‌فصل رقابت‌های لیگ یک را به پایان رساند. سجاد دانایی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: نیم فصل اول هدف ما قهرمانی بود و امتیازات لازم را هم جمع کردیم اما تیم خوب چادرملو بهتر از ما عمل کرد و با یک امتیاز بیشتر صدر جدول را از آن خودش کرد. در کل توقع ما از خودمان بیشتر بود و خودم حس می‌کردم دست کم 42 امتیاز خواهیم گرفت که متاسفانه برخی سهل‌انگاری‌ها باعث شد ما با 37 امتیاز نیم فصل را به پایان برسانیم.

او در خصوص عملکردش اینگونه توضیح داد: به نظر خودم عملکرد فنی من در ده بازی اول خوب بود و فقط در یکی دو بازی اول به‌خاطر عدم هماهنگی نتوانستم آن‌طور که خودم توقع داشتم بازی کنم. در بازی‌های آخر هم با توجه به خواسته‌های کادرفنی بیشتر در اختیار تیم بودم خواسته‌هایشان را انجام دادم که البته از این بهتر هم می‌توانم باشم.

این بازیکن در مورد عدم‌شرکت در رقابت‌های جام حذفی گفت: متاسفانه به‌خاطر تصمیم فصل قبل باشگاه در جام حذفی حضور نداریم و البته تصمیم‌شان محترم است اما به نظرم حیف شد و اگر شرکت می‌کردیم مقابل تیم‌های لیگ برتری حرف‌های زیادی برای گفتن داشتیم و مطمئن باشید به هشت تیم پایانی راه پیدا می‌کردیم.

1972359

هافبک خیبر بااشاره به شرایطشان برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد: خیبری که در سال‌های اخیر تا آستانه‌ی صعود می‌آمد و بعد عقب می‌ماند امسال شرایط بهتری دارد و همه چیز خوب پیش می‌رود. از بازیکنان تا کادرفنی و مدیریتی همه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تا تیم به لیگ برتر صعود کند و شک نکنید این اتفاق رخ می‌دهد، قول می‌دهم صد درصد این وعده عملی می‌شود.

دانایی افزود: در پایان یک تشکر بسیار ویژه می‌کنم از هوادارانی که در سرما و گرما و روزهای وسط هفته و ساعت‌های نامناسب هر هفته حامی ما هستند و ما را از زمان عدم نتیجه‌گیری تا امروزی که شرایط خوبی داریم یک لحظه تنها نگذاشتند. امسال سال خیبر است و امیدوارم هواداران با همان شور و اشتیاق در نیم فصل دوم هم کنار ما باشند تا رکورد نتایج خوب در بازی‌های خانگی را حفظ کنیم. تشکر ویژه می‌کنم از دکتر عبدی که در این شرایط نابه‌سامان اقتصادی همه‌جوره تیم را ساپورت می‌کنند و امیدوارم کادرفنی و بازیکنان در پایان لیگ جواب زحمات دکتر و هواداران را بدهیم.

دیدگاه‌ها