کد خبر : 1990436 | 08 دی 1402 ساعت 12:49 | 69.3K بازدید | 26 دیدگاه

جلسه ویژه در بارسا: خرید دوم هم تصویب شد

جلسه ویژه‌ای بین ژاوی، رافائل یوسته و دکو برای دومین بازیکن جدیدی که قرار است در زمستان به این تیم اضافه شود برگزار شد.

جلسه ویژه در بارسا: خرید دوم هم تصویب شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شرایط سختی را در چند هفته اخیر سپری کرد که باعث شد به‌صورت جدی به فکر تقویت تیمش برای درخشش در نیم فصل دوم باشد. 

آنها به دنبال این هستند که امتیازات از دست رفته در نیم فصل اول در لالیگا را جبران کنند و بتوانند در قامت یک مدافع عنوان قهرمانی ظاهر شوند و بار دیگر به کورس رقابت برای به دست آوردم جام قهرمانی این رقابت‌ها برگردند. 

ویتور روکه اولین بازیکنی است که قرار است در نیم فصل دوم به کمک این تیم بیاید و آنها امیدوار هستند که این بازیکن بتواند مشکل گلزنی و خط حمله تیم‌شان را حل کند و شرایط را بهبود ببخشد. 

1966477

اما روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده که در سفر برگشت از دالاس به اسپانیا هم جلسه مهم و ویژه‌ای بین ژاوی، یوسته و دکو برگزار شد تا مذاکراتی درباره دومین بازیکنی که قرار است به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود صورت بگیرد. 

گفته می‌شود که تاکید ژاوی روی جذب یک مدافع میانی است که بتواند نقش بازیکن شماره هشت را در این تیم ایفا کند و این موضوع اهمیت بسیاری برای او دارد و مورد قبول مدیران بارسا هم قرار گرفته است. 

با توجه به شرایط مالی خاص این باشگاه و سقف تعیین شده برای دستمزدهای پرداختی، آنها در نظر دارند که بازیکنی را به‌صورت قرضی تا انتهای فصل به خدمت بگیرند که از این نظر هم مشکلی برای این باشگاه ایجاد نشود.

دیدگاه‌ها