کد خبر : 1990443 | 08 دی 1402 ساعت 13:32 | 38.1K بازدید | 22 دیدگاه

توییت عجیب: چراغ سبز ستاره پرطرفدار به چلسی!

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، واکنش عجیبی به توییت یکی از طرفداران چلسی نشان داد.

توییت عجیب: چراغ سبز ستاره پرطرفدار به چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی در فصل گذشته کمک بسیاری به این تیم در کسب عنوان قهرمانی سری آ پس از سال‌ها دوری از این جام کرد. 

همین عملکرد خوب این مهاجم بود که باعث شد بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب او در پنجره تابستانی باشند و حتی مذاکراتی هم با مدیران ناپولی انجام شد اما آنها حاضر به فروش او نبودند و مبلغ درخواستی‌شان به حدی زیاد بود که هیچ باشگاهی حاضر به پرداختش نشد. 

این بازیکن در این فصل هم با وجود افت فاحش ناپولی توانسته است عملکرد خوبی را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد و همچنان بحث انتقال او به باشگاه‌هایی چون چلسی یا آرسنال با وجود تمدید قراردادش داغ است. 

حالا پاسخی که او به توییت یکی از کاربران طرفدار چلسی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) داده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

1972470

این کاربر تصویری از دوران کودکی اوسیمن در حالی که پیراهن چلسی را به تن دارد منتشر کرد و با تبریک تولد 25 سالگی او آرزو کرد که خیلی زود به جمع آبی‌های لندن بپیوند و آنها را از شرایطی که در آن هستند نجات دهد. 

اوسیمن هم در واکنش به این توییت از دو شکلک قلب و یک شکلک تشکر کردن استفاده کرد تا بار دیگر بازار شایعات درباره پیوستنش به چلسی داغ شود. 

دیدگاه‌ها