کد خبر : 1990457 | 08 دی 1402 ساعت 15:13 | 13.2K بازدید | 16 دیدگاه

کلوپ: حرف زدن در مورد VAR خسته‌ام کرده!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که صحبت کردن زیاد در مورد اشتباهات VAR فایده ندارد و فقط باید تلاش کرد تا از آن به درستی استفاده شود.

کلوپ: حرف زدن در مورد VAR خسته‌ام کرده!

به گزارش "ورزش سه"، تیم یورگن کلوپ بعد از پیروزی در باکسینگ دی در بازی خارج از خانه مقابل برنلی و به لطف شکست 2-0 دیشب آرسنال مقابل وستهم در پایان هفته نوزدهم صدرنشین شده است و دوشنبه در هفته بیستم لیگ برتر برای حفظ این جایگاه به مصاف نیوکسل خواهد رفت. کلوپ در مورد این بازی و اوضاع تیمش به خبرنگاران توضیح داد.

بولت پرسپولیسآیا باید VAR از رده خارج شود؟
"راستش واقعا نمی‌دانم باید به این سوال جواب بدهم. شما مدام حرف‌هایم را علیه من استفاده می‌کنید. هزاران‌بار در مورد این موضوع حرف زده‌ایم و حرف‌های من حرف‌های باشگاهم و بقیه تیم‌ها هم هست. وضعیت مشخص است که چقدر اوضاع VAR آشفته است."
بولت پرسپولیسیعنی می‌گویید باید آن را کنار بگذاریم؟
"بی‌خیال!... نمی‌گویم باید این تکنولوژی را کنار بگذاریم اما باید از آن بهتر استفاده کنیم."

بولت پرسپولیسفرم امسال نسب به سال گذشته را چطور ارزیابی می‌کنید؟
"خیلی بهتر. امسال مصدومانی داریم اما من 6 برابر سال گذشته احساس خوش‌حالی می‌کنم. سال گذشته این موقع واقعا لحظات سختی بودند."

1972498

بولت پرسپولیسکسی از مصدومان تیم به تمرینات بازگشته است؟
"الکسیس مک آلیستر امروز تمرین کرد. اگر به بازی مقابل نیوکسل برسد که خیلی خوشحالم می‌کند. تیاگو و رابرتسن ژانویه به تیم اضافه می‌شوند و هنوز هم تاریخ دقیقی ندارم. شانه رابرتسون اوضاع خوبی ندارد و همه دیدید که چه اتفاقی برایش افتاد، نمی‌خوام خیلی زود به او امیدوار شوم. البته او می‌تواند بدون اینکه شانه‌اش کامل خوب شود هم به بازی برگردد اما حتی تا آن زمان هم راه زیادی باقی مانده است."

بولت پرسپولیسپیشرفت دیوگو ژوتا؟
"دیوگو فوتبالیست بسیار باهوشی است، او بازی را خیلی خوب می‌فهمد. او آن را در سطح متفاوتی از بسیاری از بازیکن‌ها می‌فهمد، او موقعیت‌ها را کمی زودتر می‌بیند و سریع‌تر تطبیق پیدا می‌کند و هم یک تمام‌کننده عالی است. انتظار دارم 10 سال دیگر هم این فرم را ادامه دهد."

بولت پرسپولیساوضاع نیوکسل با مصدومیت‌های زیاد؟
"به نظرم با وجود مصدومیت‌ها هم فرق خاصی نکرده‌اند. خیلی خوب بوده‌اند. البته که بدشانس بودند، ما هم بودیم. بیشتر به‌خاطر بازی‌های ملی بود و همه باید به این سیستم عادت کنیم. حتی در بازی‌هایی که باختند هم عالی بوده‌اند. اصلا آنها دست کم گرفتنی نیستند."

دیدگاه‌ها