کد خبر : 1990473 | 08 دی 1402 ساعت 16:34 | 23.9K بازدید | 21 دیدگاه

بارسا باید تا فوریه پنیا را تحمل کند!

مارک آندره تر اشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، به دلیل سپری کردن دوران نقاهت جراحی‌اش از ناحیه کمر تا فوریه در دسترس تیمش نخواهد بود.

بارسا باید تا فوریه پنیا را تحمل کند!

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان شماره یک بلوگرانا و تیم ملی آلمان، در تمرینات تیم ملی آلمان در فیفادی ماه اکتبر از ناحیه کمر مصدوم شد و بعد از آن دیگر برای بارسلونا به میدان نرفته است. این ستاره در تاریخ 7 دسامبر تحت عمل جراحی دیسک قرار گرفت. در ابتدا مدت مصدومیت او کوتاه تخمین زده شد اما در ادامه مشخص شده است که این بازیکن به مدت طولانی تری برای بهبودی از این مصدومیت نیاز دارد.

از آن زمان برای بارسلونا اینیاکی پنیا در دروازه قرار گرفته است. او بعد از انجام چند بازی اول امیدوار کننده، با افت فرم و انجام بازی‌های ضعیف در آخرین بازی‌های نیم فصل اول، به‌خصوص در لالیگا، یکی از عوامل ناکامی تیمش در ماه گذشته و قرار گرفتن آن در رده چهارم جدول لالیگا بوده است. این موضوع باعث شد که هواداران بارسلونا به‌شدت منتظر بازگشت تراشتگن به تیمشان باشد.

1972529

امروز اسپورت کاتالان خبر داد که این ستاره آلمانی به این زودی‌ها نمی‌تواند خودش را برای دیدارهای بارسلونا آمده کند و تا نیمه‌های فوریه در تمرینات شرکت نخواهد کرد. در خوشبینانه‌ترین حالت او می‌تواند به اولین بازی تیمش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی برسد.

دیدگاه‌ها