کد خبر : 1990504 | 09 دی 1402 ساعت 02:56 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو امیدوار به کمک چلسی: یه مدافع لطفا!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، علاقه دارد تروه چالوبا از چلسی را جذب کند.

مورینیو امیدوار به کمک چلسی: یه مدافع لطفا!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه تیم رم مذاکرات خود را با لئوناردو بونوچی به دلیل سن بازیکن و بی علاقگی هواداران به او، متوقف کرد، توجه خود را به دیگر گزینه‌ها برای جایگزینی کریس اسمالینگ مصدوم معطوف کرده است. 
گفته می‌شود مورینیو علاقه دارد تروه چالوبا، از چلسی را به خدمت بگیرد. اگر چلسی با این انتقال موافقت نکند، تیلو کرر، مدافع میانی وستهم هم از گزینه‌های مورینیو خواهد بود.

1972579

با توجه به محدودیت‌های مالی فعلی رم، قرارداد قرضی محتمل‌ترین سناریو در مورد هر دو بازیکن خواهد بود، زیرا چالوبا تا سال 2028 با چلسی و کرر تا سال 2026 با وستهام قرارداد دارد که هر دو شامل گزینه‌های تمدید برای سال‌های آینده هستند. رم پیشنهادهای اولیه را برای مذاکره برای هر دو بازیکن فرستاده است و منتظر پاسخ آنها قرار دارد.

احتمالا هر دو بازیکن توسط باشگاه‌های مربوطه خود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای فروش یا انتقال قرضی در دسترس خواهند بود، زیرا نیم فصل موفقی را سپری نکرده‌اند و تیم‌هایشان هم از نظر مالی در محدودیت قرار دارند. کرر تنها 18 دقیقه در لیگ برتر در فصل 2023-2024 بازی کرده است. چالوبا به دلیل مصدومیت حتی هنوز هم، بعد از 19 بازی، موفق نشده که به میدان برود.

دیدگاه‌ها