کد خبر : 1990624 | 09 دی 1402 ساعت 11:47 | 28.6K بازدید | 25 دیدگاه

آنجا گفتم چه تیمی دارم

ماجرای هواپیمای سیتی که پپ را حیرت‌زده کرد

پپ گواردیولا به موردی جالب از هواپیمای بازگشت سیتی به انگلیس پس از فتح جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد. قضیه‌ای که باعث شد به تیمش بیش از پیش افتخار کند.

ماجرای هواپیمای سیتی که پپ را حیرت‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیتی فصل گذشته تقریبا هرچه جام بود را با پپ گواردیولا فتح کرد. تنها در جام اتحادیه و سوپرجام فوتبال انگلیس سیتی نتوانست قهرمان شود و در عوض جام حذفی، لیگ برتر، لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد.

1972504

قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان حسن ختامی بر سال رویایی 2023 بود. ماموریت پپ و شاگردانش اکنون جبران امتیازاتی است که از لیورپول و آرسنال عقب هستند و برای شروع اورتون را اخیرا شکست دادند و امروز نیز میزبان تیم قعرنشین شفیلدیونایتد هستند.

پپ در نشست خبری این بازی به مورد جالبی از اتفاقی که در هواپیمای بازگشت به انگلیس پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان رخ داد، اشاره کرد: «من در هواپیما و دور از دید بازیکنان نشسته بودم و بدون اینکه خودشان متوجه باشند، داشتم به حرف‌هایشان گوش می‌دادم. ما قهرمان جهان شده بودیم ولی موضوع اصلی صحبت بازیکنان، بازی با اورتون بود. هنوز سه روز تا این مسابقه فاصله بود و بازیکنان فقط از اورتون حرف می‌زدند نه از قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان. حیرت کردم و با خودم گفتم، این همان تیمی است که همیشه می‌خواستم.»

1971934

پپ ادامه داد: «وقتی برنده چند جام می‌شوید، همیشه افت مقطعی شما طبیعی است. در فصل جاری موانع زیادی داشته‌ایم و این خودش را در دو یا سه بازی لیگ که قبل از جام باشگاه‌های جهان داشتیم، نشان داد. ما یک شکست در 12 یا 13 بازی اخیر داشته‌ایم و در مابقی خوب کار کرده‌ایم. از اینکه بازیکنان میل به پیشرفت و جبران امتیازات دارند، لذت بردم. از اینکه چقدر خوب کار کرده‌اند، حرف نمی‌زدند و تمرکزشان روی چالش‌های پیش رو بود.»

دیدگاه‌ها