کد خبر : 1990675 | 09 دی 1402 ساعت 14:25 | 11.7K بازدید | 10 دیدگاه

چپ‌پاهای تاریخی اصفهان از دو نسل متفاوت (عکس)

به مناسبت سال نو میلادی عکسی از دو فوتبالیست تکرارنشدنی سپاهان و ذوب‌آهن در کنار یکدیگر به ثبت رسیده است.

چپ‌پاهای تاریخی اصفهان از دو نسل متفاوت (عکس)

به گزارش "ورز‌ش‌سه"، از ساعاتی دیگر به صورت رسمی وارد سال 2024 میلادی می‌شویم و به همین دلیل در شهرهای مختلف ایران هم شاهد برپایی جشن‌های متفاوتی هستیم.

در این بین در اصفهان هم که جامعه ارامنه سال‌هاست که در آنجا حضور دارند، مراسم ویژه‌ای برای سال جدید میلادی در نظر گرفته شده و در یکی از این مراسم فرصتی به دست آمده که لئون استپانیان و قاسم حدادی‌فر در کنار هم دیده شوند.

آنهایی که فوتبال دهه شصت، هفتاد و اوایل دهه هشتاد فوتبال ایران را دنبال می‌کردند، به خوبی در جریان توانایی‌های شماره 10 سابق طلایی‌پوشان اصفهانی قرار دارند؛ هافبکی خلاق، خوش‌فکر، بازیساز و با شوت‌های مهارنشدنی که سال‌ها در خط میانی سپاهان هنرنمایی می‌کرد و اتفاقا تعطیلات سال جدید فرصتی شده تا استپانیان در اصفهان آفتابی شود و دیدار سپاهان و آلومینیوم که البته با نتیجه خوبی برای طلایی پوشان همراه نشد را هم از نزدیک تماشا کرد.

1972813

در سوی دیگر خیلی از روزهایی که قاسم حدادی‌فر با تکنیک و قریحه ذاتی مثال زدنی خود ذوب آهن را در زمین رهبری می‌کرد و حتی این تیم را نیز تا فینال آسیا برد، سپری نشده است.

اگرچه ممکن نیست، اما تصور کنید این دو ستاره که متعلق به دو نسل متفاوت هستند، می‌توانستند حالا با فرم سابق خود بازی کنند. حتی تصور چنین صحنه‌ای برای فوتبالی‌ها بسیار لذت بخش است.

دیدگاه‌ها