کد خبر : 1990766 | 09 دی 1402 ساعت 18:54 | 180K بازدید | 182 دیدگاه

سیوهای زیبا برای حسینی کلین‌شیت نشد

گل پیکان، یک استقلالی را تا مرز گریه بُرد!

گلی که پیکان در ثانیه‌های پایانی به استقلال زد، بیشتر از هرکس سیدحسین حسینی را ناراحت کرد.

گل پیکان، یک استقلالی را تا مرز گریه بُرد!

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال در جریان دیدار با پیکان بود؛ او که در اوایل هردو نیمه سیوهایی تماشایی داشت و اجازه نداد، دروازه استقلال باز شود، بعد از آنکه تیمش دو بر صفر جلو بود هم چند واکنش خوب از خود نشان داد.

در لحظاتی که پیکانی‌ها برای جبران جلو کشیده بودند، حسینی چندین بار اجازه نداد دروازه باز شود و اوج هنرنمایی او در دقیقه 87 بود که دو عکس‌العمل متوالی داشت و تیمش را در بازی نگه داشت.

این نمایش خوب از سوی کاپیتان استقلال اما برای کلین‌شیت کردن او کافی نبود؛ حسینی که انگیزه زیادی داشت قبل از تعطیلی لیگ برتر برای نهمین بار در این فصل دروازه‌ استقلال را بسته نگه دارد، در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی روی غفلت خط دفاعی دروازه‌اش باز شد تا چهره‌اش کاملا ناراحت و برافروخته شود.

ویدئو: 320805

کاپیتان استقلال که می‌دانست حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور مقابل نفت آبادان تعداد کلین‌شیت‌های خود را به 10 رسانده، دوست داشت مقابل پیکانی گلی دریافت نکند، اما برای این اتفاق چند ثانیه کم آورد تا وقتی دوربین تلویزیونی روی صورتش رفت، ناراحتی‌اش کاملا مشهود باشد.

حسینی که بابت این گل بسیار ناراحت شده بود، بغض کرد و به اشتباه مدافعان خودی اشاره کرد. در نهایت کلین شیت شماره 9 به این شکل ساده از دست سیدحسین رفت تا او برای بهبود رکورد خود به نیم فصل دوم امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها