کد خبر : 1990782 | 09 دی 1402 ساعت 19:34 | 66.6K بازدید | 79 دیدگاه

صالحی: قرارداد یک استقلالی 70-60 میلیارد است

مهاجم پیکان معتقد است بودجه این باشگاه به اندازه قرارداد یکی از بازیکنان استقلال است.

صالحی: قرارداد یک استقلالی 70-60 میلیارد است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صالحی که حضور تعویضی در جریان شکست دو بر یک پیکان مقابل استقلال در دیدار پایانی دور رفت لیگ برتر داشت، پس از این مسابقه عنوان کرد: بازی خوبی بود ولی خدا را شکر پس از سه سال به استقلال گل زدیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و مالکیت بیشتر در دست ما قرار داشت، اما آنها سه امتیاز را گرفتند.

او ادامه داد: اینکه مالکیت توپ را در ورزشگاه آزادی داشتیم، اتفاق خوبی است ولی اتفاق بد هم اینجاست که نتیجه را واگذار کردیم و شکست خوردیم. هیچکس مالکیت و بازی خوب را نگاه نمی‌کند و همه درباره نتیجه حرف می‌زنند.

مهاجم پیکان در واکنش به اینکه آیا هزینه کم این باشگاه آیا منجر به سقوط خودروسازان خواهد شد یا خیر، ابراز کرد: نه، سقوط که نمی‌کنیم. تیم ما که خیلی خوب است و در دور برگشت جبران خواهیم کرد. تیم ما در حد سقوط نیست. 70-60 میلیارد هزینه شده و نسبت به دیگر تیم‌ها خیلی کم است و به اندازه کل قرارداد یک بازیکن تیم حریف بود.

صالحی یادآور شد: ان‌شاالله در دور برگشت شرایط بهتر خواهد شد. آقا رضا زمان می‌خواهد و تیم ما در چند مسابقه پیاپی شرایط بهتری پیدا کرده و به دنبال موفقیت در دور برگشت هستیم.

دیدگاه‌ها