کد خبر : 1990853 | 09 دی 1402 ساعت 23:33 | 58.8K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره‌ای که یونایتدها از فروختنش افسوس می‌خورند!

درخشش آنتونی الانگا در دیدار امشب ناتینگهام فارست و منچستریونایتد، حسرت هواداران شیاطین سرخ را به همراه داشت.

ستاره‌ای که یونایتدها از فروختنش افسوس می‌خورند!

به گزارش "ورزش سه"، الانگای 21 ساله از سال 2018 و در تیم زیر 18 ساله‌های منچستریونایتد فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد. این بازیکن از سال 2020 به تیم اصلی راه پیدا کرد و در 55 بازی 4 گل هم برای یونایتد به ثمر رساند. اما او در تابستان امسال در لیست مازاد تن هاخ قرار گرفت و از جولای به ناتینگهام فارست پیوست. او در تیم جدیدش عملکردی بسیار درخشان داشته است و موفق شده در 14 دیدار در ترکیب ثابت تیمش بازی کند و 4 گل و 6 پاس گل هم به ثمر برساند.

او امشب هم با به رخ کشیدن کیفیت خودش هواداران یونایتدی را حسرت به دل کرد. در جریان دیدار هفته بیستم یونایتد مقابل فارست که با شکست شیاطین سرخ همراه شد، او در دقیقه 82 پاس گل پیروزی بخش فارست را به نیکولاس دومینگو داد، در جریان بازی سه موقعیت کلیدی ایجاد کرد و در نهایت هم در دیداری که یونایتد آن را 2-1 واگذار کرد به خاطر عملکرد خوبش مرد میدان لقب گرفت.

1973087

این درحالی است که بازیکن هم پست او در یونایتد آنتونی بود که در ادامه بازی‌های ضعیفش با این تیم باز هم در گل زنی و موقعیت سازی ناکام بود و در دقیقه 54 هم تعویض شد. این موضوع از چشم هواداران یونایتد در شبکه‌های اجتماعی پنهان نماند و آنها یکبار دیگر به این بهانه به سیاست‌های غلط تیمشان در نقل و انتقالات تابستان امسال تاختند.

دیدگاه‌ها