کد خبر : 1990928 | 10 دی 1402 ساعت 10:58 | 22.7K بازدید | 21 دیدگاه

هدف اصلی بارسا: بازگشت زودهنگام به نوکمپ

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، امیدوار است که این تیم را خیلی زود بار دیگر به ورزشگاه نوکمپ برگرداند.

هدف اصلی بارسا: بازگشت زودهنگام به نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بازسازی ورزشگاه نوکمپ از مدتی قبل آغاز شده و کارگران با نهایت سرعت مشغول کار هستند تا هرچه زودتر این پروژه را به سرانجام برسانند. 

در حالی که هواداران بارسا هر ساله با رسم خاص خودشان در اطراف این ورزشگاه جمع می‌شدند تا فرا رسیدن ایام کریسمس را جشن بگیرند اما چنین کاری در ایام کریسمس امسال عملی نبود و آنها نتوانستند این سنت را به جا بیاورند. 

هواداران بارسا و شاید حتی بازیکنان و کادر فنی این تیم دل‌تنگ بازگشت دوباره به این ورزشگاه باشکوه هستند که قرار است با بازسازی دقیق و کاملش حتی زیباتر و حرفه‌ای‌تر از قبل شود و بارسا تمام توانش را برای آماده شدن هرچه زودتر آن به کار گرفته است. 

1970631

روزنامه اسپورت خبر داده که هدف اصلی لاپورتا و البته امیدواری بزرگ او این است که ورزشگاه نوکمپ را هرچه سریع‌تر آماده بهره‌برداری کند و امیدوار است که این تیم از تاریخ 29 نوامبر سال آینده میلادی بتواند بار دیگر در همین زمین به میدان برود. 

پیش از این زمان دقیقی برای افتتاح دوباره این ورزشگاه و تکمیل مراحل بازسازی آن اعلام نشده بود اما حالا لاپورتا تمام تلاشش را برای رسیدن به این تاریخ به کار گرفته است.

دیدگاه‌ها