کد خبر : 1990939 | 10 دی 1402 ساعت 12:15 | 32.7K بازدید | 29 دیدگاه

او از ایراداتم در بازی حرف می‌زد

گل قهرمانی را زده بودم ولی پپ راضی نبود!

رودری فاش کرد که پس از قهرمانی سیتی در چمپیونزلیگ، پپ گواردیولا از ایراداتش در بازی حرف می‌زد انگار که اتفاق مهمی رخ نداده بود.

گل قهرمانی را زده بودم ولی پپ راضی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سالی فراموش نشدنی را پشت سر گذاشت و توانست برنده پنج جام شود. مهم‌ترینشان بدون شک لیگ قهرمانان بود که اولین قهرمانی تاریخ باشگاه در این رقابت‌ها بود و طلسم شکسته شد. 

سیتی تیمی پر از ستاره است اما به عقیده بسیاری، بهترین بازیکن سال سیتیزن‌ها رودری بود. کسی که گل قهرمانی سیتی در فینال لیگ قهرمانان را به اینتر زد و اخیرا در جام باشگاه‌های جهان نیز بهترین بازیکن تورنمنت معرفی شد.

1973197

ستاره اسپانیایی در مصاحبه با آ.اس و در مورد گل قهرمانی‌اش گفت: «بدون شک آن گل زندگی‌ام را کاملا عوض کرد. با آن گل وارد جمع برگزیدگان شدم. من حالا وارد تاریخ فوتبال و باشگاه سیتی شده‌ام. بارها گل زیدان به لورزکوزن در فینال 2002 را تماشا کرده بودم و همچنین گل اینیستا به هلند در فینال جام جهانی 2010 را و رویایم این بود روزی مثل آنها یک گل تعیین کننده بزنم. می‌دانم یک هافبکم و وظیفه‌ام گلزنی نیست. من باید در میانه زمین به موفقیت تیم کمک کنم اما خوش شانس بودم در فینال و در بازی‌ای که بسیار برابر دنبال می‌شد، موقعیت گلزنی نصیبم شد و استفاده لازم را بردم. وقتی توپ مقابل من قرار گرفت، زمانی برای فکر کردن نداشتم. به خودم گفتم با همه قدرت شوت بزند و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد.»

1903850

رودری در مورد شادی بعد از قهرمانی کنار پپ گواردیولا گفت: «وقتی گل می‌زنید و تیمتان را قهرمانی می‌کنید، بهترین حس دنیا را دارید. یادم است پپ من را در آغوش گرفت و گفت، بالاخره قهرمان شدیم. بالاخره کار را تمام کردیم. سپس شروع کرد ایراداتم در بازی را توضیح دادن. باورش سخت بود ولی پپ در مورد اینکه کجا اشتباه کرده بودم، برایم حرف می‌زد. به او گفتم، مربی بیخیال، قهرمان شده‌ایم و وقت جشن گرفتن است. بیا از این قهرمانی لذت ببریم. بله، پپ گواردیولا چنین شخصیتی دارد. با گل من قهرمان شده بودیم ولی هنوز کاملا از من راضی نبود.»

دیدگاه‌ها