کد خبر : 1990952 | 10 دی 1402 ساعت 13:10 | 28.1K بازدید | 9 دیدگاه

پرسپولیس از استانکوویچ قهرمانی می‌خواهد

با اعلام محسن خلیلی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس و تأیید مدیرعامل باشگاه، عباس آقایی بازیکن اسبق باشگاه، به عنوان سرمربی جدید تیم امید پرسپولیس منصوب شد .

پرسپولیس از استانکوویچ قهرمانی می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، انصاری در حالی از تیم امید پرسپولیس جدا شد که تیم او بعد از 21 بازی 42 امتیاز نصیب خود کرده و در فاصله 9 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ امیدهای تهران بعد از پیکان و نیروی زمینی در رده سوم جدول قرار دارد، ضمن اینکه فاصله پرسپولیس با صدر جدول شش امتیاز است.

این جابه‌جایی در حالی اتفاق افتاد که تیم امید پرسپولیس در نیم فصل نخست و در مقاطعی صدرنشین این رقابت‌ها بود و ظاهرا باشگاه از این تیم توقع قهرمانی دارد چرا که تیم امید پرسپولیس کیفیت قابل قبولی دارد و در سطح قهرمانی است.

عباس آقایی که در لیگ هفتم  و همان فصلی که پرسپولیس با آقای گلی محسن خلیلی قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شد یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود و هواداران پرسپولیس به او لقب «عباس استانکوویچ» دادند.

حضور آقایی در پرسپولیس تنها محدود به همان یک فصل درخشان بوده اما حالا باشگاه پرسپولیس و مدیریت آکادمی این باشگاه با هدف قهرمانی، آقایی را در راس کادر تیم امیدشان قرار داده‌اند تا بلکه پرسپولیس در این رده نیز به عنوان قهرمانی دست یابد که البته کار راحتی نیست.

دیدگاه‌ها