کد خبر : 1990972 | 10 دی 1402 ساعت 13:55 | 41.4K بازدید | 31 دیدگاه

شوک به آلابا

سال 2024 برای ستاره رئال تمام شد!

داوید آلابا 10 ماه دور از میادین خواهد ماند و حتی شاید از نیم فصل دوم فصل بعد مهیای بازی‌ها شود.

سال 2024 برای ستاره رئال تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته داوید آلابا برای اولین‌بار پس از مصدومیت شدیدش در جریان دیدار با ویارئال در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد. مدافع میانی اتریشی از طریق صفحه رسمی اینستاگرام خود پیامی را برای فالوورهایش ارسال کرد و گفت که مهم‌ترین چالش زندگی‌اش را پیش‌رو دارد ولی آن را با موفقیت پشت سر می‌‍گذارد.
این مدافع بزرگ از ناحیه رباط صلیبی قدامی زانوی چپ مصدوم شده و در 19 دسامبر در اینسبروک توسط کریستین فینک تحت عمل جراحی قرار گرفت.

1968084

سیزده روز سکوت آلابا از زمانی که او دچار این حادثه ناگوار شد، می‌تواند مربوط به خبری باشد که روزنامه‌نگار، رامون آلوارز دی مون، دیروز در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی "X" منتشر کرد. بر اساس این گزارش، مدافع میانی اتریشی نه تنها از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده که مینیسک او نیز شدیدا آسیب دیده تا مدت زمان بازگشتش طولانی‌تر شود.

به منظور تلاش برای بازسازی غضروف، سوراخ‌های کوچکی ایجاد شده که کمک می‌کند خون به بافت برسد. این امر بهبودی را کمی به تأخیر می‌اندازد، اما بسیار به سود بازیکن است.

1972793

پیش‌بینی اولیه این بود که آلابا می‌تواند برای شروع فصل آینده در دسترس باشد، اما با این وضعیت همه چیز نشان می‌دهد که بهبودی او نزدیک به 10 یا 12 ماه خواهد بود، به این معنی که او قطعا دو ماه ابتدایی فصل بعد را از دست خواهد داد. در واقع عملا شاید او تا نیم فصل اول فصل آینده نیز نتواند به فرم خوب خودش برگردد.

دیدگاه‌ها