کد خبر : 1990990 | 10 دی 1402 ساعت 14:25 | 24.2K بازدید | 20 دیدگاه

خصومت ستاره سابق با یونایتد: حسرتم را بخورید!

آنتونی الانگا، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید پیروزی شب گذشته برابر این تیم برای او شخصی بوده است.

خصومت ستاره سابق با یونایتد: حسرتم را بخورید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ناتینگام فارست مقابل این تیم قرار گرفت و با نتیجه 1-2 بازی را واگذار کرد. 

الانگا که پیش از این سابقه چندین سال حضور در آکادمی منچستریونایتد را داشت، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اولدترافورد را ترک کرد و راهی باشگاه ناتینگام فارست شد و شب گذشته هم پاس گل پیروزی‌بخش تیمش را ارسال کرد تا نقش مهمی در کسب این سه امتیاز ارزشمند ایفا کرده باشد. 

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با NBC Sport اظهار داشت: «فصل گذشته برای من آسان نبود چون برای پنج یا 10 دقیقه بازی کردم و فرصتی برای حضور درست و کامل در چند بازی در زمین پیدا نکردم و مدام از فهرست یا ترکیب کنار گذاشته شدم. 

1973212

من فقط سعی کردم قوی بمانم. خانواده‌ام از من حمایت کردند اما نبودن در فهرست برای من واقعا دشوار بود. این بازی برای من بسیار شخصی بود چون می‌خواستم خودم را به آنها ثابت کنم... می‌خواستم به آنها بگویم که توانایی بازی در سطح بالا را داریم. 

از ناتینگام فارست برای این که من را به خدمت گرفت بسیار سپاس‌گزارم. پیش از بازی سعی کردم احساساتم را کنار بگذارم و تا جایی که در توان دارم حرفه‌ای رفتار کنم. سال گذشته فکر نمی‌کردم گل بزنم اما حالا چهار گل و شش پاس گل دارم. می‌خواهم به این روند ادامه دهم و بدانم که محدودیتی وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها