کد خبر : 1991009 | 10 دی 1402 ساعت 15:37 | 41.1K بازدید | 20 دیدگاه

دست باز پرز برای اخراج

یک بند محرمانه در قرارداد آنچلوتی با رئال

کارلو آنچلوتی پنجشنبه قراردادش با رئال را تا 2026 تمدید کرد اما بر اساس یک بند او باید حداقل یک جام در سال با رئال کسب کند.

یک بند محرمانه در قرارداد آنچلوتی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی پس از گمانه زنی‌های بسیار، سرانجام قرارداد خود را تا ژوئن 2026 تمدید کرد. از دلایل تمدید او مدیریت خوب تیم در زمان مواجه با مصدومیت‌ها، شکوفایی بازیکنانی چون جود بلینگام و رودریگو و روابط خوب با بازیکنان و کارکنان باشگاه عنوان شده است.

1972997

این تمدید برای فلورنتینو پرز اهمیت زیادی داشت و رئیس رئال علاقه داشت تا در زمان بحران مصدومیت‌های تیمش و در برهه حساسی از فصل، به سرمربی تیمش اعتماد و آرامش بدهد و شایعه‌ها را در مورد آینده او تمام کند چرا که خبرهایی از مذاکرات آنچلوتی با تیم ملی برزیل به گوش می‌رسید. پرز به‌قدری برای این تمدید و اعلام آن عجله داشته که حتی خود آنچلوتی هم خبر نداشت قرار است خبر تمدیدش اعلام شود.

طبق گزارش اوندا سرو، پرز با بررسی همه جوانب تصمیم به تمدید با کارلتو گرفت و دو طرف بر سر یک بند مهم نیز توافق کرده‌اند. مربی ایتالیایی قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد اما اگر در پایان فصل جاری نتواند با رئال به هیچ جامی دست پیدا کند، باشگاه می‌تواند بدون پرداخت غرامت او را برکنار کند. این بند برای فصل بعد نیز اعتبار دارد.

دیدگاه‌ها