کد خبر : 1991080 | 10 دی 1402 ساعت 20:55 | 22.4K بازدید | 15 دیدگاه

بین این چهار گزینه پیاتزا را برای تیم ملی انتخاب می‌کنم

محمدرضا تندروان از بین گزینه‌های مطرح شده برای هدایت تیم ملی والیبال روبرتو پیاتزا را گزینه بهتری می‌داند.

بین این چهار گزینه پیاتزا را برای تیم ملی انتخاب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، جلسه شورای فنی فدراسیون والیبال امروز برگزار شد که اعضای حاضر که جمعیت آن‌ها خیلی هم زیاد بود به بحث و تبادل نظر برای رسیدن به یک گزینه نهایی جهت هدایت تیم ملی پرداختند.

محمدرضا تندروان، سرمربی شهداب یزد و مربی سابق تیم ملی، در این جلسه گفت: "پیش از اینکه درباره مسائل فنی صحبت کنم، وقتی صحبت از سعید معروف و ایرج مظفری می‌شود یاد اسطوره‌های والیبال می‌افتم و زحمتی که برای ورزش کشیدند و صداقت مهم‌تر از هر چیز است و شاید دیدن بزرگان والیبال در بستر بیماری می‌تواند تلنگری برای ما باشد. معروف کار مربیگری انجام نداده، اما در گذشته زمانی که مربیانی را پرورش دادیم که در تیم‌های ملی زحمت کشیدیم برای آنها کاری نکردیم."

1944753

تندروان در ادامه گفت: "مربی باشگاهی گزینه مناسبی نیست و درباره افرادی چون هاینن و پیاتزا که مربیان فعال دنیا هستند، اما خوب همه مربیان دنیا وابسته به بازیکنان هستند و درباره این مربیان نمی‌توان در کوتاه مدت صحبت کرد. باید دید خودمان از نظر فنی چه مشکلاتی داریم و کدام یک از مربیان به درد تیم ملی ایران می‌خورند. هنوز درباره عملکرد دو سال گذشته تیم ملی تحلیلی نداشتیم که ببنیم کدام ‌ک از این افراد به درد می‌خورند. تکلیف تیم در هفته اول مشخص خواهد شد و با توجه به لیگ سرمربی در یک ماه چه کاری می‌خواهد برای تیم انجام دهد. نظر من از بین این چهار گزینه پیاتزا است که شاید شرایط بهتری از هاینن داشته باشد."

دیدگاه‌ها